Σχέδια που κατέθεσε πρόσφατα η Suzuki προς κατοχύρωση, αφορούν σε μια μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. με αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και πλήρες fairing μαζί με κάποια μυστήρια "πτερύγια".
Σχέδια που κατέθεσε πρόσφατα η Suzuki προς κατοχύρωση, αφορούν σε μια μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. με αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και πλήρες fairing μαζί με κάποια μυστήρια "πτερύγια".
Για το μονοκύλινδρο GSX-R 250 που αναμένεται να κυκλοφορήσεις στις ασιατικές αγοράς γνωρίζαμε και ποντάραμε μάλιστα στο ότι θα εισαχθεί και στην Ευρώπη, προκειμένου να ριχθεί στην μάχη των 250 sport.
Τα σχέδια που κατέθεσε η Suzuki όμως, δείχνουν ότι μάλλον στο Hamamatsu έχουν άλλα πλάνα για το πως θα τοποθετηθούν στην συγκεκριμένη κατηγορία - φωτιά.
Βλέπουμε λοιπόν ένα σεβαστής διατομής αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το οποίο έχει "C" σχήμα στην κάτοψη του, δηλαδή είναι φαρδύ αμέσως μετά από τον λαιμό, προκειμένου να φιλοξενήσει τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Κλασική Ιαπωνική supersport προσέγγιση λοιπόν.
Στα σχέδια αυτά επίσης, η Suzuki επιμένει πολύ σε δύο πτερύγια που παίζον τον ρόλο των αεροτομών / αεραγωγών, τα οποία εδράζονται απευθείας στο πλαίσιο στο άνω στέλεχος τους και στον κινητήρα στο κάτω στέλεχος τους.
Τα πτερύγια αυτά βρίσκονται εκατέρωθεν του ψυγείου και προφανώς ο ρόλος τους είναι να οδηγούν αέρα προς τον κινητήρα και όχι να λειτουργούν αεροδυναμικά, όπως τα winglets που υπάρχουν π.x. στο Kawasaki H2R ή σε κάποιες μοτοσικλέτες των MotoGP.
H Suzuki αναφέρει πως ο ρόλος αυτών των πτερυγίων είναι πολλαπλός. Πέραν του ότι οδηγούν αέρα στον κινητήρα, λειτουργούν και ως συμπληρωματικά στηρίγματα αυτού, ενώ επιτρέπουν την σχεδίαση ενός πολύ μικρού διαστασιακά fairing, αφού αυτό δεν χρειάζεται να "φουσκώσει" για να καλύψει το πιο φαρδύ σημείο της μοτοσικλέτας.
Τέλος, σύμφωνα πάντα με την Suzuki, τα πτερύγια αυτά θα ντουμπλάρουν και ως προστασία για κινητήρα, ψυγείο, πλαίσιο και fairing , αφού σε περίπτωση πτώσης, θα είναι τα πρώτα που θα βρίσκουν κάτω και θα μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν.
Η δε κατασκευή τους από συνδυασμό πλαστικού και ανθρακονήματος, εγγυάται την στιβαρότητα που απαιτείται για τα… χρέη που έχουν αναλάβει.
Σε κάθε περίπτωση, η σημαντικότερη είδηση που προκύπτει είναι ότι το νέο GSX-R 250, το οποίο αναμένεται στα τέλη του 2016 ή στις αρχές του 2017, αναβιώνει την κατηγορία των supersport 250 με τετρακύλινδρους κινητήρες, όπου και οι τέσσερις ιαπωνικές εταιρείες έχουν παρελθόν.
Αν όντως το GSX-R 250 υλοποιηθεί, τότε είναι απόλυτα σίγουρο ότι θα περιμένουμε απαντήσεις και από τους υπόλοιπους κατασκευαστές του ανατέλλοντος Ηλίου.
Καιρός λοιπόν να ξαναδούμε κόκκινα στις 18.000+ σ.α.λ.!