Το Bajaj Pulsar NS 200 σε ασυναγώνιστη τιμή!

Το Pulsar NS 200 δεν είναι μόνο το ότι ανταποκρίνεται πλήρως στις όποιες υποχρεώσεις εκπορεύονται από την κατηγορία που ανήκει, είναι κυρίως το ότι υπερβαίνει τον πήχη και προσφέρει περισσότερα.

Είναι μια ποιοτική μοτοσικλέτα, οικονομική, με πολύ καλό κινητήρα, αξιοπρεπέστατα περιφερειακά, κατασκευασμένη από έναν παγκόσμιο κολοσσό,  με αντιπροσώπευση από την KTM South East Europe στην χώρα μας! Τώρα με νέα τιμή προσφοράς στα 2.990 ευρώ! Sport το γενικό ύφος που κινείται η σχεδίαση του Pulsar, χωρίς όμως αυτό να λειτουργεί εις βάρος της πρακτικότητας. Οι γραμμές είναι σίγουρα δυναμικές και υπάρχει μια ισορροπία στο σύνολο, χωρίς κάποιο τμήμα να υπολείπεται ή να επικρατεί των άλλων. Ποιοτικά, το Pulsar είναι «στιβαρό» σαν κατασκευή, με καλές αρμόσεις και βαφή, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν είναι σε καμία περίπτωση ευτελή. Η συνολική εικόνα είναι λοιπόν άρτια, το Pulsar είναι μια μοτοσικλέτα που συμβαδίζει (και κατά τόπους ξεπερνά) τα standards της κατηγορίας!

Στη σέλα του, θα βολευτούν βραχύσωμοι αλλά και πολύ ψηλοί αναβάτες, καθώς οι πρώτοι δεν θα έχουν πρόβλημα στο «κουμάντο» της μοτοσικλέτας λόγο της πολύ ελαφριάς της αίσθησης και οι δεύτεροι, θα βρουν άνετα τοποθετημένα τα μαρσπιέ και  πολύ χώρο για τα γόνατα τους στις εσοχές του ρεζερβουάρ. Παράπονο δεν θα εκφραστεί ούτε από τον συνεπιβάτη, καθότι τα μαρσπιέ του βρίσκονται σε νορμάλ για τα δεδομένα της κατηγορίας ύψος,  το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι μεγάλο και άνετο, ενώ έχει στην διάθεση του και δύο χειρολαβές για στήριξη.

Ο κινητήρας του Pulsar είναι μια τετράχρονη, μονοκύλινδρη, υγρόψυκτη μονάδα, με ένα επί κεφαλής εκκεντροφόρο που οδηγεί τέσσερις βαλβίδες. Πρακτικά είναι ίδιος με αυτόν του 200 Duke της KTM και η τροφοδοσία, γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόδοση του είναι 23,5 ίπποι στις 9.500σ.α.λ. και 1,87 kg-m ροπής στις 8.000σ.α.λ. Το ατσάλινο πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι εντυπωσιακό, με δύο δοκούς ευρείας διατομής να «γεφυρώνουν» πιρούνι και ψαλίδι. Το πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ το μονό αμορτισέρ πίσω είναι σίγουρα πιο εντυπωσιακό, αφού πρόκειται για μια μονάδα με δοχείο αζώτου. Στα φρένα, οι δαγκάνες της bybre (θυγατρική της brembo) συνεργάζονται με δύο δίσκους διαμέτρου 280 και 230 χλστ. μπροστά και πίσω, με 2 έμβολα και 1 έμβολο αντιστοίχως.