Το νέο Yamaha R125 για το 2025
Αλλαγή μόνο στα γραφικά της μοτοσυκλέτας , η ουσία παραμένει ίδια
Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με επιλογή δύο θεμάτων Street και Track
Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης
Αναστραμμένο μπροστινό KYB, πλαίσιο τύπου Deltabox και κλιπ -ον
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Αλλαγή μόνο στα γραφικά της μοτοσυκλέτας , η ουσία παραμένει ίδια
Το μικρό supersport της Yamaha, το R125, απευθύνεται στους λάτρεις της κατηγορίας που είναι κάτοχοι διπλώματος Α1. Έχει αιχμηρή εμφάνιση που παραπέμπει άμεσα στα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας του. Για το 2025 δεν υπάρχει σχεδόν καμία αλλαγή για το συγκεκριμένο μοντέλο της Yamaha. Τo R125 εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα 125 κυβικών εκατοστών , που αποδίδει 15 ίππους. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει 4 βαλβίδες, μεταβλητό χρονισμό και στοχεύει τόσο στη μέγιστη απόδοση όσο και στη μικρότερη δυνατή κατανάλωση. Τέλος, η μόνη αλλαγή που παρατηρούμε είναι στα γραφικά της μοτοσυκλέτας, που παραπέμπουν στα μεγαλύτερα R μοντέλα της Yamaha. Το νέο R125 θα είναι διαθέσιμο σε μπλε (Icon Blue) και μαύρο χρώμα (Tech Black).
Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με επιλογή δύο θεμάτων Street και Track
Το μοντέλο R125 του 2025 είναι εφοδιασμένο με την πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, η οποία είναι εμπνευσμένη από την οθόνη του R1. Περιλαμβάνονται δύο διαφορετικές απεικονίσεις : Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ των θεμάτων Street και Track για προσαρμογή σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, υπάρχει μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU), η οποία επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone. Για να ενεργοποιηθεί η συνδεσιμότητα, το smartphone του αναβάτη πρέπει πρώτα να συνδεθεί με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, με τη χρήση της δωρεάν εφαρμογής MyRide της Yamaha.
Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης
H R125 έχει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Traction Control που, σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης και το προαιρετικό σύστημα quickshifter, επιτρέπει στον αναβάτη να απολαμβάνει υψηλά επίπεδα ελέγχου. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του Traction Control.
Αναστραμμένο μπροστινό KYB, πλαίσιο τύπου Deltabox και κλιπ -ον
Το πλαίσιο είναι τύπου Deltabox, το οποίο έχει την αγωνιστική φιλοσοφία του R1 μοντέλου. Το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο. Ακολούθως, ο συμπλέκτης είναι τύπου ολίσθησης, για να μειώνεται η αναπήδηση του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. Στο σύστημα πέδησης υπάρχει ένας δίσκος με διάμετρο 292 χιλιοστά εμπρός και ένας 220 χιλιοστών πίσω. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο από την εταιρεία KYB και έχει διάμετρο 41 χιλιοστά. Το πίσω ελαστικό έχει πλάτος 140 χιλιοστών θυμίζοντας μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Η εργονομία του R125 έχει σχεδιαστεί με προτεραιότητα στη σπορ χρήση, καθώς η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με κλιπ-ον.