Το νέο maxi scooter της SYM κυκλοφορεί ινκόγκνιτο
3 Φωτογραφίες »

Το νέο maxi scooter της SYM κυκλοφορεί ινκόγκνιτο

Οι κατασκοπευτικοί φακοί έπιασαν στην Ταϊβάν τον αντικαταστάτη του TL508 της SYM, ντυμένο με παραλλαγή που δεν κρύβει όμως τις νέες τεχνολογίες.
-TT1: παράλληλη πορεία με το Maxsym ή αντικαταστάτης του;
-Κάμερες και ραντάρ δείχνουν το δρόμο.
-Μεγάλη λίστα με τεχνολογικό εξοπλισμό.
-Σχεδιαστικό φρεσκάρισμα με σπορ πινελιές.

-TT1: παράλληλη πορεία με το Maxsym ή αντικαταστάτης του;

Με την κωδική ονομασία ΤΤ1 κυκλοφορεί στους δρόμους της Ταϊβάν ο (πιστεύουμε) αντικαταστάτης του Maxsym TL508, της ναυαρχίδας των scooter επιδόσεων και ταξιδιού της SYM. Χωρίς να μπορούμε να διακρίνουμε στοιχεία του κινητήρα του, το μέγεθός του και μόνο προδίδει κυβισμό τουλάχιστον ίδιο με του προκατόχου του και συνεπώς η λύση των δύο κυλίνδρων κρίνεται απαραίτητη για τη συνέχιση των εκρηκτικών επιδόσεων και για την έγκρισή του βάσει των σύγχρονων προδιαγραφών ρύπων.
 

-Κάμερες και ραντάρ δείχνουν το δρόμο.

Το μεγάλο νέο φαίνεται να είναι ο κενός χώρος ανάμεσα στους δύο προβολείς μπροστά και πάνω από το πίσω φτερό, μιας που το σχήμα τους προδιαθέτει για την τοποθέτηση ραντάρ. Το σίγουρο είναι λοιπόν πως στο επόμενο maxi scooter της SYM θα δούμε εξοπλισμό ασφαλείας με ενδείξεις στον πίνακα οργάνων ή/και στους καθρέφτες για την απόσταση από προπορευόμενο όχημα, για το αν κάποιο άλλο όχημα πλησιάζει επικίνδυνα από πίσω καθώς και για το αν κάποιο όχημα κινείται στα νεκρά σημεία. Και αν η SYM αποφασίσει να μην είναι φειδωλή στο τεχνολογικό πακέτο που θα παρουσιάσει, δεν είναι απίθανο να δούμε και cruise control με αυτόματη τήρηση ασφαλούς απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.
 

-Μεγάλη λίστα με τεχνολογικό εξοπλισμό.

Σύμφωνα με τα έγγραφα με τα στοιχεία του μοντέλου που έχουν επίσης διαρρεύσει, από το ΤΤ1 δεν θα λείπει τίποτα: σύστημα πέδησης με δύο δίσκους τύπου «μαργαρίτα» μπροστά, ηλεκτρική ρύθμιση του ανεμοθώρακα, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και μονό αμορτισέρ πίσω, τροχούς με συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών και προστασίας από ολίσθηση. Κάποια σημεία (κυρίως στο πίσω μέρος) είναι …ύποπτα άδεια, γεγονός που μας ωθεί να σκεφτόμαστε πως είτε οι χώροι για τα όργανα μετρήσεων δεν έχουν καλυφθεί μετά από την αφαίρεσή τους είτε πρόκειται για επιπλέον χώρο που θα στεγάσει εξοπλισμό όπως αισθητήρα κλίσης για το ABS και το traction control.
 

-Σχεδιαστικό φρεσκάρισμα με σπορ πινελιές.

Σχεδιαστικά το ΤΤ1 φαίνεται πως θα κινηθεί σε σύγχρονα μονοπάτια, ακολουθώντας τις σχεδιαστικές γραμμές που έχουν ήδη ενσωματωθεί στα πρόσφατα ανακοινωμένα ADX. Στον τομέα των φώτων οι προβολείς έχουν αλλάξει θέση και έχουν μετακινηθεί κάτω από τα φώτα ημέρας, ενώ το πίσω φως έχει δεχθεί ένα απλό φρεσκάρισμα, μιας που ήταν ούτως ή άλλως χαρακτηριστικό για το Maxsym. H βάση της πινακίδας είναι πια πάνω στο ψαλίδι, γεγονός που το προσδίδει μία έξτρα σπορ χροιά, ενώ σε κάποιες από τις φωτογραφίες εμφανίζεται και με βαλίτσες. Οι τελευταίες φαίνονται τόσο αρμονικά ενσωματωμένες στο σώμα, που είτε πρόκειται για ένα μεγάλο σχεδιαστικό επίτευγμα είτε μαρτυρούν το χωρισμό του σε δύο μοντέλα: ένα πιο αστικό και ένα πιο ταξιδιάρικο.
 
 

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA