Στον τομέα της εμφάνισης δεν έχουμε κάποια αλλαγή, καθώς έχουμε να κάνουμε με μια Primavera που αν εξαιρέσουμε το κινητήριο σύνολο, είναι πανομοιότυπη με τη βενζινοκίνητη αδελφή της. Οι διαχρονικές καμπύλες της την καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμη, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα και φλας σου υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο όχημα. Οι διχρωμίες της πρώτης γενιάς με τα διαφορετικού χρώματος διακοσμητικά αποτελούν παρελθόν και πλέον έχουμε μόνο χρωμιωμένες λεπτομέρειες, όπως καθρέπτες, χειρολαβές συνεπιβάτη, πλαίσιο προβολέα, αλλά και περιμετρικά της ποδιάς, που δένουν αρμονικά με τη νέα χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει ανοιχτό πράσινο, λευκό και μαύρο.
Η ποιότητα κατασκευής ακολουθεί τα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η Vespa, δηλαδή βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό γίνεται αντιληπτό από την πρώτη ματιά, αφού φινίρισμα και συναρμογή θα ικανοποιήσουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό αναβάτη. Έχουμε να κάνουμε με ένα στιβαρό και «δεμένο» σύνολο που δεν εμφανίζει κανέναν τριγμό ακόμα και αν περάσεις πάνω από έντονες κακοτεχνίες.