Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Αφού γυρίσεις τον κεντρικό διακόπτη, θα χρειαστεί να κρατήσεις πατημένο το κουμπί «Map» στην δεξιά πλευρά του τιμονιού μέχρι να εμφανιστεί η ένδειξη «Ready» στην οθόνη. Ανοίγοντας το γκάζι ακούς μόνο το απαλό «σφύριγμα» του ηλεκτροκινητήρα και αν επιμείνεις, σύντομα το κοντέρ θα δείξει την τελική ανάλογα με το επιλεγμένο mode. Μόλις συνηθίσεις την διαφορετική σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο scooter κατανομή βάρους, ανακαλύπτεις ότι η Primavera Elettrica έχει ευελιξία ποδηλάτου και χάρη στις μαζεμένες διαστάσεις της θα περάσει από τα πιο στενά σημεία. Η στιβαρότητα και η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζουν και την τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας, με το «πάτημά» της να εμπνέει εμπιστοσύνη και το σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων να δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερες ταχύτητες.    

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι ανηφόρες δεν είναι το καλύτερο περιβάλλον, αφού η ταχύτητά της μειώνεται αισθητά, οπότε ίσως χρειαστεί να αναζητήσεις εναλλακτικές διαδρομές και σύντομα συνειδητοποιείς ότι ο μποτιλιαρισμένος δρόμος είναι τελικά σύμμαχός σου, καθώς δεν σε απασχολεί η μικρή τελική ταχύτητα. Αν και την τοποθετείς εύκολα στο κεντρικό, θα θέλαμε ιδανικά να υπήρχε πλαϊνό σταντ για μεγαλύτερη ευκολία στις σύντομες στάσεις,. Η μικρή διάμετρος των τροχών δεν ευνοεί την άνεση όταν περνάς από δρόμους με έντονες κακοτεχνίες και η ρύθμιση των αναρτήσεων προς το σκληρό δεν βοηθάει την κατάσταση, δείχνοντας ότι το σύνολο έχει εξελιχθεί με γνώμονα την ευελιξία και την κορυφαία αίσθηση κατά την κύλιση. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και ωραία αίσθηση, ενώ είναι ίδια με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, οπότε υπερκαλύπτουν τις ανάγκες της Elettrica.       

Σελίδα 1Vespa Primavera Elettrica - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά