Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
6 Φωτογραφίες »

Το εργονομικό τρίγωνο είναι ίδιο τόσο στην βενζινοκίνητη Primavera, όσο και στην Elettrica με το τιμόνι να είναι σχετικά στενό, αλλά να φέρνει τα χέρια σε σωστή και ξεκούραστη θέση. Η φιλόξενη σέλα έχει μαλακό αφρώδες που θα σε κρατήσει ξεκούραστο ακόμα κι αν αποφασίσεις να εξαντλήσεις τη μπαταρία, ενώ η χαμηλή απόστασή της από το έδαφος (785 χλσ.) θα επιτρέπει ακόμα και σε αρχάριους να έχουν πλήρη έλεγχο στις μανούβρες. Παρά τις μαζεμένες γενικά διαστάσεις, ακόμα και πιο ψηλοί αναβάτες έχουν αρκετό «αέρα» για τα πόδια και θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα. Ο συνεπιβάτης έχει περιορισμένο χώρο στη διάθεσή και η τοποθέτηση των μαρσπιέ στο πίσω μέρος του πατώματος δεν είναι ιδιαίτερα βολική, όμως στηρίζεται σωστά από τις όμορφες χειρολαβές.

Παρά την τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από τη σέλα, περισσεύει αρκετός χώρος, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος τύπου jet ή άλλα αντικείμενα, όπως τον φορτιστή. Επιπλέον μικροαντικείμενα μπορείς να βάλεις στο ντουλαπάκι της ποδιάς που κλειδώνει και έχει θύρα USB, ενώ το επίπεδο πάτωμα και ο πτυσσόμενος γάντζος στο εμπρός μέρος της σέλας προσθέτουν πόντους στην πρακτικότητα. Αλλαγές στη δεύτερη γενιά της Primavera Elettrica έχουμε και στον πίνακα οργάνων, αφού η έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών έδωσε τη θέση της σε ένα αναλογικό ταχύμετρο με μια LCD οθόνη 3 ιντσών από κάτω για την απεικόνιση όλων των απαραίτητων πληροφοριών. Μια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη αλλαγή που κατά τη γνώμη μας ταιριάζει περισσότερο με τον χαρακτήρα και την εμφάνιση του μοντέλου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA για εύκολη διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και μουσικής από τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Σελίδα 1Vespa Primavera Elettrica - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά