Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά

    Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά

    Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού με το κάλυμμα του μονόμπρατσου ψαλιδιού να κρύβει επιμελώς τα καλώδια και να θυμίζει έντονα CVT μετάδοση. Η ονομαστική του απόδοση είναι 2.700 Watt, ενώ μπορεί να φτάσει τα 3.100 στιγμιαία με τη ροπή να αγγίζει τα 200 Nm. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δυο modes λειτουργίας, Eco και Sport, τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και τη μέγιστη ταχύτητα , η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 30 και 45 χλμ. / ώρα αντίστοιχα. Έτσι, η Primavera Elettrica μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (ΑΜ) ή αυτοκινήτου. Η όπισθεν παραμένει, αλλά είναι μια δυνατότητα που σπάνια θα χρησιμοποιήσεις καθώς τα μόλις 111 κιλά της είναι εύκολα διαχειρίσιμα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με την μπαταρία λιθίου η οποία είναι πλέον αφαιρούμενη. Αυτό εκτοξεύει την πρακτικότητα και διευρύνει το φάσμα των αγοραστών, αφού τώρα πια η Primavera Elettrica δεν απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν γκαράζ με παροχή ρεύματος. Η μπαταρία των 48 V έχει χωρητικότητα 48 Ah και ζυγίζει 15 κιλά, οπότε μπορείς εύκολα να τη μεταφέρεις και να τη φορτίσεις στο σπίτι ή το γραφείο σε απλή οικιακή πρίζα. Καθώς έχουμε να κάνουμε με μια σχετικά μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία, περιμέναμε κάτι καλύτερο από πλευράς αυτονομίας, καθώς με μια φόρτιση και χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το Sport mode, κάναμε κοντά στα 70 χιλιόμετρα, νούμερο βέβαια που σίγουρα υπερκαλύπτει την πλειονότητα των καθημερινών μετακινήσεων. Ικανοποιητικός είναι και ο χρόνος φόρτισης καθώς απαιτούνται 4 ώρες για να φτάσει η μπαταρία στο 80%, περίπου 6 ώρες χρειάζονται για μια πλήρη φόρτιση, ενώ σύμφωνα με τη Vespa ακόμα και μετά από 1000 κύκλους φόρτισης, η μπαταρία θα έχει διατηρήσει τουλάχιστον το 80% της χωρητικότητάς της.
    Παραδοσιακά, το αυτοφερόμενο πλαίσιο της Primavera είναι ατσάλινο και έχει δεχθεί ενισχύσεις στα σημεία που χρειάζεται μεγαλύτερη ακαμψία. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τον χαρακτηριστικό μονό υστερούντα βραχίονα εμπρός, που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Ιταλικής εταιρείας και ένα αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση του ελατηρίου σε πέντε θέσεις. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 200 χιλιοστών εμπρός και ταμπούρο 140 χιλιοστών πίσω, ενώ υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Οι μοντέρνας σχεδίασης ζάντες των 12 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.      

    Σελίδα 1Vespa Primavera Elettrica - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Συμπέρασμα
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά