Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας
  • Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας

Voge 300DS: Με στάνταρ αλουμινένιο top case και κάγκελα προστασίας

- Μονοκύλινδρη δύναμη με 3,6λτ/100χλμ.
- Με δώρο εργοστασιακό top case 40λτ αξίας 300 ευρώ.
- Με στάνταρ προστατευτικά κάγκελα.
- Ακινητοποίηση από τα 100 στα 0χλμ, σε 44,9 μέτρα.

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Μονοκύλινδρη δύναμη με 3,6λτ/100χλμ

Σε μια κατηγορία που πλέον έχει πάρει «φωτιά» η μικρή Voge 300DS είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, DOCH κινητήρα των 292,4κ.εκ που είναι τοποθετημένος στα 300R και 300AC να αποτελεί το μήλο της έριδος στα μικρά On-Off. Ο κατά τα άλλα ζωηρός και ελαστικός κινητήρας, καλείται να δουλεύει αρκετά συχνά στις υψηλές στροφές χωρίς να μεταφέρει όμως έντονους κραδασμούς μιας και έχει τοποθετηθεί ενισχυμένος αντικραδασμικός άξονας, για την εξάλειψη αυτών. Τα νούμερα που θα προκαλέσουν ταραχή στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι οι 29 ίπποι στις 8.500σ.α.λ και με ροπή τα 25Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό θα κάνουν τα 0-100χλμ/ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ θα προσφέρει ρεπρίζ των 40-80χλμ/ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων σε 4,9 δευτερόλεπτα. Υποδειγματικά και γραμμικά σε απόδοση λειτουργεί ο ηλεκτρονικός ψεκασμός, όπου σε συνδυασμό με τον πουπουλένιο, υγρό, πολύδισκο συμπλέκτη, οι ταχύτητες του 6-αριού κιβωτίου ταχυτήτων γίνονται με ευκολία. Με όλα τα παραπάνω στοιχεία που προκύπτουν από το σύνολο της 300DS η μετρημένη κατανάλωση της μεικτής οδήγησης σταματάει στα 3,6λ/100χλμ με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων να αγγίζει τα 380 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα.

Με δώρο εργοστασιακό top case 40λτ αξίας 300 ευρώ

Η Voge θέλησε να φτιάξει μια μικρή Adventure μοτοσικλέτα πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και στον τομέα της «ραχοκοκαλιάς», για αυτό και εξόπλισε την 300DS με ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο. Το ρύγχος της που θυμίζει «πάπια», μας τονίζει ότι στον τομέα των πλαστικών μερών έχει δοθεί έμφαση στις κοφτές και καλλίγραμμες γωνίες, γεμισμένη με αεροδυναμικές περιτεχνίες, επιτυγχάνοντας αποδοτικότερα αποτελέσματα. Καθώς η μέρα φεύγει, αναλαμβάνουν έργο οι δυνατοί LED προβολείς κατά τις νυχτερινές ώρες, σχηματίζοντας το εμπρός φανάρι ένα σχήμα ως «μαινόμενου ταύρου» και το πίσω δύο κάθετες γραμμές, ως τα κέρατα αυτού. Καθώς ο χαρακτήρας του είναι «έντονων διαθέσεων», θα αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμος ο ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας των 2 θέσεων, η ενσωματωμένη σχάρα και οι χειρολαβές που γίνονται ένα, ως προς το φόρτωμα της με ένα top case αλουμινίου (προσφέρεται ως δώρο με 40λτ) ή κάποιου μεγάλου σακιδίου. Η τοποθέτηση του σώματος μας βρίσκεται μέσα στη μοτοσικλέτα επιτρέποντάς μας, να πατάμε με σιγουριά στο έδαφος, καθώς η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το οδόστρωμα είναι στα 810 χιλιοστά και το κενό που δημιουργείται από το χαμηλότερο σημείο της μοτοσικλέτας μέχρι τον δρόμο είναι στα 190 χιλιοστά. Το βάρος δε των 155 κιλών, τη καθιστά εύκολη στη διαχείριση των στατικών μανουβρών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με στάνταρ προστατευτικά κάγκελα

Η ταλαντούχα Voge 300DS σου τραβάει τα βλέμμα ευχάριστα, μιας έχει τοποθετηθεί μία ευδιάκριτη LCD οθόνη χρώματος μαύρου χωρίς να κουράζει ως προς την ανάγνωση της. Τα λευκά γραφικά της θα απεικονίσουν όλες τις βασικές ενδείξεις, όπως είναι του στροφόμετρου, ταχυμέτρου, στάθμης καυσίμου, τάση μπαταρίας, ολικού - μερικού χιλιομετρητή, ρολόι, ένδειξη σχέσης κιβωτίου, θερμοκρασίας και της μέσης κατανάλωσης. Από τον εξοπλισμό των ηλεκτρικών παροχών δεν λείπει και η θύρα φόρτισης USB  που φέρει. Οι αποστάσεις που θα διανύσουμε θα γίνουν με άνεση, μιας και το αφρώδες υλικό της σέλας είναι πλούσιο σε πυκνότητα και μαλακό ως αίσθηση. Ακόμη, στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν και τα προστατευτικά κάγκελα, τα οποία θα προστατέψουν τα πλαστικά της και την περιοχή γύρω από τον κινητήρα, γλιτώνοντάς μας από ανεπιθύμητες καταστάσεις. Επίσης, η πλαστική ποδιά που υπάρχει στο κάτω μέρος της μοτοσικλέτας θα συντελέσει στο έργο της προστασίας της, από διάφορα πετραδάκια.

Ακινητοποίηση από τα 100 στα 0χλμ, σε 44,9 μέτρα

Δικαίως χαρακτηρίζεται  ως μια πολυτάλαντη μικρή On-Off μιας και η δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές με ήπιους χωματόδρομους, θα της φανεί παιχνίδι και ας έχει ζάντες από χυτό αλουμίνιο, με διαστάσεις των 110/80/17 μπροστά και 150/60/17. Οι αναρτήσεις θα βοηθήσουν να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά της, σε δασικά κομμάτια και να φιλτράρουν κάθε κακοτεχνία της ελληνικής ασφάλτου. Αυτές αποτελούνται από ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 35 χιλιοστών μπροστά και πίσω ενός μονοσόκ αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Φέροντας σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος  των τροχών ABS και δίσκους με μεγάλα κενά πάνω τους, για την καλύτερη αποβολή των θερμοκρασιών που αναπτύσσονται από τα συνεχή φρεναρίσματα, θα ακινητοποιήσουνε το 300DS με θάρρος και αποφασιστικότητα. Σημαντικό είναι, ότι σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στα 0, έφερε το νούμερο της πλήρης ακινητοποίησης της σε 44,9 μέτρα.
 
Η τιμή της είναι στα 3.995 ευρώ.