Γραμμικός, φιλικός και με χαμηλά επίπεδα κραδασμών ο 300άρης κινητήρας.

Γραμμικός, φιλικός και με χαμηλά επίπεδα κραδασμών ο 300άρης κινητήρας.

Δυνατός ο ήχος του τελικού, θα ακούσεις και κάποια σκασίματα στο άφημα του γκαζιού.

Δυνατός ο ήχος του τελικού, θα ακούσεις και κάποια σκασίματα στο άφημα του γκαζιού.

  • Γραμμικός, φιλικός και με χαμηλά επίπεδα κραδασμών ο 300άρης κινητήρας.
  • Δυνατός ο ήχος του τελικού, θα ακούσεις και κάποια σκασίματα στο άφημα του γκαζιού.

Κινητήρας

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 292,4 κυβικών δεν μας είναι άγνωστος, αφού τον έχουμε συναντήσει ξανά δοκιμάζοντας τα 300R και 300AC. Πρόκειται για ένα υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο σύνολο με τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό που αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπής στις 7.000. Το χαμηλό επίπεδο κραδασμών, για τα δεδομένα μονοκύλινδρου κινητήρα, είναι ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που εκτιμήσαμε ιδιαίτερα όταν βγήκαμε στην εθνική με το μοτέρ να δουλεύει για αρκετή ώρα σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Αυτό βέβαια μόνο τυχαίο δεν είναι καθώς έχει τοποθετηθεί  αντικραδασμικός άξονας. 


Η εξάτμιση μπορεί να μην είναι κάτι ιδιαίτερο εμφανισιακά, αλλά παράγει αρκετά δυνατό ήχο που σε ευχαριστεί σε κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού, ενώ στο κλείσιμο θα ακούσεις και σκασίματα μερικές φορές. Πρωταρχικός στόχος μιας μικρού κυβισμού adventure μοτοσυκλέτας δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις, όμως τα 8,2 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση είναι μια πολύ αξιόλογη επίδοση και έχεις μπόνους τη γραμμικότητα και τη φιλικότητα. Τα 3,6 λίτρα καυσίμου που χρειάζεται το 300DS για να διανύσει 100 χιλιόμετρα είναι ένα απολύτως φυσιολογικό νούμερο, το οποίο μπορεί να κατέβει με πιο οικονομική οδήγηση από αυτή που κάναμε.

Δυνατός ο ήχος του τελικού, θα ακούσεις και κάποια σκασίματα στο άφημα του γκαζιού.

Δυνατός ο ήχος του τελικού, θα ακούσεις και κάποια σκασίματα στο άφημα του γκαζιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »