Μετά το RR 525, η Vogue ετοιμάζεται να παρουσιάσει μεγαλύτερο supersport στην μεσαία κατηγορία με τετρακύλινδρο κινητήρα 660 κ.εκ που στροφάρει πάνω από 13.000 σ.α.λ και ξεπερνά τα 200χλμ/ωρα τελική ταχύτητα.
Τετρακύλινδρο 660 κ.εκ και στροφάρισμα πάνω από 13.000 σ.α.λ
Είναι ο πρώτος κινητήρας με περισσότερους από 2 κυλίνδρους άνω των 650 κ.εκ που θα χρησιμοποιήσει σε μοτοσυκλέτα παραγωγής η Vogue. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο μηχανικό σύνολο που δεν βασίζεται σε καμία ήδη υπάρχουσα και δοκιμασμένη λύση από την γκάμα των κινητήρων που διαθέτει η Vogue.
Μοντέρνος σχεδιαστικά, υδρόψυκτος με ηλεκτρονικό ψεκασμό, διπλό εκκεντροφόρο και 16 βαλβίδες, θα πρέπει να στροφάρει σίγουρα πάνω από 13.000 σ.α.λ. και να αποδίδει τουλάχιστον 100 ίππους.
0 – 100 σε 3,5 δευτερόλεπτα και τετραπίστονα Brembo
Το Voge RR 660 θα επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και υπολογίζεται ότι θα φτάνει σε τελική ταχύτητα πάνω από 200 χλμ./ώρα. Για αυτές τις επιδόσεις θα χρειαστεί ενισχυμένο σύστημα πέδησης. Το ρόλο αυτό αναλαμβάνουν τα φρένα που προέρχονται από τη Brembo, με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, ABS και έλεγχο ολίσθησης. Επειδή η φύση της μοτοσυκλέτας αυτής απευθύνεται και για οδήγηση σε πίστα, συζητιέται να προστεθούν ηλεκτρονικά βοηθήματα για την ασφάλεια του αναβάτη καθώς και χρονόμετρο και ένδειξη μοιρών κλίσης για χρήση σε αγωνιστικό περιβάλλον.
Μονόμπρατσο ψαλίνι και αναρτήσεις KYB
Οι αναρτήσεις θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενες εφοδιασμένες από την Kayaba (KYB). Το ψαλίδι ακολουθεί την τάση της εποχής και θα είναι μονόμπρατσο κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Ακόμα δεν είναι γνωστό το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας και αν θα υποστεί άλλες αλλαγές πριν βγει στην παραγωγή τέλος του έτους.
Vogue RR 660 τετρακύλινδρο με στροφάρισμα άνω των 13.000 σ.α.λ
0 – 100 σε 3,5 δευτερόλεπτα και τετραπίστονα Brembo
Μονόμπρατσο ψαλίνι και αναρτήσεις KYB
Θα τραβήξει το ενδιαφέρον σε μια προκατειλημμένη και καθιερωμένη αγορά;