Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 κινητήρας της Yamaha με την χωρητικότητα των 689κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Με αλλαγές στην εξάτμιση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψεκασμού και νέα μονάδα ecu, το ΜΤ-07 εναρμονίζεται με τις Euro 5 προδιαγραφές χωρίς να απολέσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, βλέπε γραμμική-γεμάτη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση. Το αποτέλεσμα είναι 73,5 ίπποι στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 6,8 kg-m στις 6.500σαλ.
&&&& Για το 2023, η Yamaha τοποθέτησε στο ΜΤ-07 σύστημα αναμονής για quickshifter, ώστε να διευκολύνει όσους αποφασίσουν να το αποκτήσουν από τον κατάλογο των αξεσουάρ. Ο κινητήρας δε διαθέτει ούτε χάρτες ανάφλεξης, ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς η απόκριση του γκαζιού είναι τέτοια που δίνει στον αναβάτη τον πλήρη έλεγχο, όμως η προσθήκη ενός συστήματος traction control θα αυξήσει περαιτέρω τα επίπεδα ασφάλειας. Η μέση κατανάλωση των 5 λ./100χλμ. κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική και τοποθετεί το ΜΤ-07 στο κλαμπ των μοτοσυκλετών που μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά χωρίς μεγάλες θυσίες στην τσέπη σου.
Αύξησε την ισχύ της Yamaha MT-07με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγήμοτοσυκλέτας.