Κινητήρας

    Κινητήρας

    Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.  Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 κινητήρας της Yamaha με την χωρητικότητα των 689κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Με αλλαγές στην εξάτμιση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψεκασμού και νέα μονάδα ecu, το ΜΤ-07 εναρμονίζεται με τις Euro 5 προδιαγραφές χωρίς να απολέσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, βλέπε  γραμμική-γεμάτη λειτουργία και  χαμηλή κατανάλωση. Το αποτέλεσμα είναι 73,5 ίπποι στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 6,8 kg-m στις 6.500σαλ. 




    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Επιδόσεις
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,75
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4
    60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4,6
    100 - 0 (μέτρα) 44,2





    &&&& Για το 2023, η Yamaha τοποθέτησε στο ΜΤ-07 σύστημα αναμονής για quickshifter, ώστε να διευκολύνει όσους αποφασίσουν να το αποκτήσουν από τον κατάλογο των αξεσουάρ. Ο κινητήρας δε διαθέτει ούτε χάρτες ανάφλεξης, ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς η απόκριση του γκαζιού είναι τέτοια που δίνει στον αναβάτη τον πλήρη έλεγχο, όμως η προσθήκη ενός συστήματος traction control  θα αυξήσει περαιτέρω τα επίπεδα ασφάλειας. Η μέση κατανάλωση των 5 λ./100χλμ. κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική και τοποθετεί το ΜΤ-07 στο κλαμπ των μοτοσυκλετών που μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά χωρίς μεγάλες θυσίες στην τσέπη σου.

    Αύξησε την ισχύ της Yamaha MT-07 με φίλτρο  αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγήμοτοσυκλέτας.


    Σελίδα 1Yamaha MT-07 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά