Στον τομέα της εργονομίας, η Υamaha έκανε αρκετές αλλαγές στο μοντέλο του 2024, οι οποίες μεταφέρονται αυτούσιες και στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής έχει έρθει λίγο πιο χαμηλά, με τα μαρσπιέ του αναβάτη αντίστοιχα να έρχονται λίγο πιο ψηλά. Η σέλα έχει απόσταση 825mm από το έδαφος και ενώ εκ πρώτης όψεως φαντάζει μικρή και σκληρή, όταν ανεβαίνεις πάνω εκπλήσσεσαι ευχάριστα. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο βέβαια για το μερίδιο του συνεπιβάτη, για τον οποίο η Yamaha μετακίνησε μεν τα μαρσπιέ του λίγο χαμηλότερα, παραμένουν όμως σχετικά ψηλά. Το ντεπόζιτο “αγκαλιάζει” φυσικά τα πόδια του αναβάτη, ο οποίος μπορεί να χειριστεί τις διαφορετικές ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτα μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 5” (από 3,5”) με δυνατότητα συνδεσιμότητας Bluetooth, ενώ μέσω της εφαρμογής Garmin Street Cross έχεις στη διάθεσή σου και λειτουργίες πλοήγησης.
Ο χειρισμός αυτής της οθόνης γίνεται από ένα Joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού (που προστέθηκε στην έκδοση του 2024), ενώ εκεί θα βρούμε και τους νέους διακόπτες που χειρίζονται το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (περισσότερο για αυτά παρακάτω). Τέλος, η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο αποκτά και Keyless σύστημα εκκίνησης.