Aνετη θέση οδήγησης, όπως αρμόζει σε ένα GT, παρά τα 155 κυβικά του.

    Οδηγώντας Αστικός συνεργάτης

    Ξεκινήσαμε τη βόλτα με το Nmax στο περιβάλλον που ανήκει, δηλαδή στην κίνηση της πόλης. Οι πρώτες θετικές εντυπώσεις, είναι η ευελιξία και το τράβηγμα του κινητήρα σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, που κάνει το ελαφρύ σκούτερ να ξεπετάγεται και να φτάνει με ευκολία τα πρώτα 80 χλμ/ ώρα. Αν επιμείνεις μπορείς να δεις μέχρι 115 χλμ/ώρα στο ψηφιακό κοντέρ χωρίς να αισθάνεσαι ανασφαλής, παρά την μικρή ζελατίνα που δεν προστατεύει το πάνω μέρος του κορμού από τον αέρα. Το πλαίσιο είναι αρκετά στιβαρό για τα δεδομένα της κατηγορίας εμπνέοντας εμπιστοσύνη στο δρόμο, κάνοντας το Nmax να στρίβει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και μέσα στην κίνηση να αποδεικνύεται πραγματικό παιχνίδι. Οι αναρτήσεις ακολουθούν, χαρίζοντας ουδέτερη συμπεριφορά παρά τους μικρούς τροχούς, αλλά για τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων θα θέλαμε μαλακότερη λειτουργία, ειδικά από τα πίσω αμορτισέρ. Παρ` όλα αυτά, πάνω στο Nmax δεν θα κουραστείς εύκολα, αφού η θέση οδήγησης με τον άπλετο χώρο για τα πόδια και το μεγάλο εμβαδό της σέλας, αναλαμβάνουν να κρατήσουν το σώμα σε φυσική θέση χωρίς περίεργες γωνίες. Μια ευχάριστη έκπληξη είναι το κόψιμο του τιμονιού που είναι από τα μεγαλύτερα που έχουμε δει και πολλαπλασιάζει τις αστικές δυνατότητες, επιτρέποντάς σου να κινείσαι με ιδιαίτερη ευκολία ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα. Σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις του μοντέλου, είναι σχεδόν αδύνατο να κολλήσεις στην κίνηση και να μην είσαι πρώτος σε κάθε φανάρι. Μιας και αναφέραμε το φανάρι, όταν χρειαστεί να σταματήσεις, θα συνειδητοποιήσεις ότι στο μπροστινό φρένο λείπει το αρχικό δάγκωμα και θέλει λίγο παραπάνω πίεση στη μανέτα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σε δύναμη. Μαζί με το ABS που δίνει αρκετή ανάδραση στις μανέτες αλλά δεν ενεργοποιείται χωρίς λόγο, τα φρένα δεν θα προβληματίσουν, αφού αναλαμβάνουν να σταματήσουν με ασφάλεια το σκούτερ σε όλες τις συνθήκες. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ