Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Χωρίς εκπλήξεις

    Χωρίς να διαφέρει από το μικρότερο αδελφάκι του 125 , το πλαίσιο του Nmax 155 είναι ατσάλινο σωληνωτό με χαμηλό βάρος,  χάρη στους μικρότερης διαμέτρου σωλήνες, που επιτρέπει η χρήση υψηλής ποιότητας ατσαλιού. Το αποτέλεσμα είναι 127 κιλά πλήρες υγρών με αρκετή προσοχή να έχει δοθεί στην ακαμψία του συνόλου αλλά και στην κατανομή του βάρους (το ρεζερβουάρ βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια). Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε μια κλασσική λύση για την κατηγορία με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ για την πέδηση υπεύθυνα είναι δύο δισκόφρενα 230 χιλ εμπρός και πίσω τα οποία συνεργάζονται με δαγκάνες μονού εμβόλου και σύστημα ABS. Χάρη στο τελευταίο, αποτρέπονται τα μπλοκαρίσματα των τροχών οι οποίοι είναι 13 ιντσών με ελαστικά 110/70 – 13 και 130/70 – 13. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ