ΥΑΜΑΗΑ ΝMax Turbo προ των πυλών
ΥΑΜΑΗΑ ΝMax Turbo προ των πυλών
  • ΥΑΜΑΗΑ ΝMax Turbo προ των πυλών
  • ΥΑΜΑΗΑ ΝMax Turbo προ των πυλών

ΥΑΜΑΗΑ ΝMax Turbo προ των πυλών

Την 3η γενιά NMax παρουσιάζει η YAMAHA με σημαντικές αναβαθμίσεις
Σε 5 εκδόσεις με ελκυστικό σχεδιασμό φώτων, cockpit και καθίσματα
Προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά με Turbo κινητήρα για τους 2 τύπους κινητήρων
2 Riding Modes, Turbo Y-shift, ABS, Traction Control και Performance Damper

YAMAHA: MT-03 με νέα μειωμένη τιμή 5.600Ε

Την 3η γενιά NMax παρουσιάζει η YAMAHA με σημαντικές αναβαθμίσεις

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των premium σκούτερ συνεχίζει ακάθεκτος στην κατηγορία 150-160 cc με την YAMAHA να παρουσιάζει την τελευταία γενιά NMax στην Ινδονησία με εκτεταμένες αναβαθμίσεις σε όλα τα χαρακτηριστικά. Παράλληλα, η YAMAHA Ινδονησίας γιορτάζει την 50η της επέτειο με την παρουσίαση της 3ης γενιάς NMax.
 

Σε 5 εκδόσεις με ελκυστικό σχεδιασμό φώτων, cockpit και καθίσματα

Το νέο NMax κυκλοφορεί σε 5 εκδόσεις:

  • Yamaha NMax "Turbo" Tech MAX Ultimate
  • Yamaha NMax "Turbo" Tech MAX
  • Yamaha NMax "Turbo"
  • Yamaha NMax Neo S Version
  • Yamaha NMax Neo Version
Το NMax διατηρεί τον τυπικό σχεδιασμό Yamaha MAXi, που μοιάζει με το XMax, με διαστάσεις MAXi που φαίνονται πιο επιβλητικές, κομψές και μοντέρνες.
Ο νέος σχεδιασμός του NMax περιλαμβάνει αναβαθμίσεις στα φώτα με νέο βελτιωμένο και πολυτελή σχεδιασμό Dual LED Projectors, ανασχεδιασμένο cockpit με νέο Full LCD Speedometer και Y-connect για ειδοποιήσεις κινητού, άνετη σέλα με χρυσές ραφές και χώρο για τα πόδια καθιστώντας τη θέση οδήγησης πιο χαλαρή για κοντινές ή μακρινές αποστάσεις. Στα νέα χαρακτηριστικά του NMax υπάρχει ένας προηγμένος πίνακας οργάνων με δύο οθόνες (στα πρότυπα του XMax) και σύστημα πλοήγησης που υποστηρίζεται από την εφαρμογή Garmin Street Cross.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά με Turbo κινητήρα για τους 2 τύπους κινητήρων

Υπάρχουν δύο τύποι κινητήρων ανάλογα με τις προσφερόμενες εκδόσεις. Η πρώτη επιλογή είναι ο κινητήρας 155cc Blue Core, VVA, 4 Valve SOHC + YECVT και ο επόμενος τύπος κινητήρα είναι ο 155cc Blue Core, VVA, 4 Valve SOHC για την έκδοση Neo (standard engine). Και οι δύο τύποι κινητήρων προσφέρουν ίδια απόδοση ισχύος και ροπής, με τον κινητήρα Turbo να ενσωματώνει την τεχνολογία YECVT για βελτιωμένη αίσθηση επιτάχυνσης. Το νέο σκούτερ της YAMAHA χρησιμοποιεί εμπρός ελαστικά διαστάσεων 110/70 – 13″ και πίσω ελαστικά 130/70 – 13″ προσφέροντας άνετη εμπειρία οδήγησης κατά τους ελιγμούς.
 

2 Riding Modes, Turbo Y-shift, ABS, Traction Control και Performance Damper

To ΝΜax διαθέτει δύο riding modes: Τ Mode για μέσα στην πόλη και S Mode για οδήγηση που απαιτεί περισσότερη επιτάχυνση, όπως σε ταξίδια. Σε δοκιμές της YAMAHA, το S Mode είχε ταχύτερη επιτάχυνση σε απόσταση 200 μέτρων, με διαφορά 9,2 μέτρων σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά NMAX. Το Turbo Y-shift προσφέρει εμπειρία επιτάχυνσης με τρία επίπεδα (χαμηλό, μεσαίο, υψηλό), λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού κατά την επιτάχυνση ή για την αίσθηση φρένου του κινητήρα. Διαθέτει επίσης ABS στους δύο τροχούς και traction control καθώς και σταμπιλιζατέρ τιμονιού που υποστηρίζει σταθερή απόδοση χειρισμού κατά το ταξίδι και τους ελιγμούς.