Η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία (810 έως 825χιλ από το έδαφος), ενώ αυτή του συνεπιβάτη είναι πλέον φαρδύτερη και με περισσότερο αφρώδες σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντ

Η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία (810 έως 825χιλ από το έδαφος), ενώ αυτή του συνεπιβάτη είναι πλέον φαρδύτερη και με περισσότερο αφρώδες σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου.

Από τους διακόπτες επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις και την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχο

Από τους διακόπτες επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις και την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα αντισούζας LIF και σύστημα ελέγχου πέδησης (BC). Όλα τα παραπάνω συνεργάζονται με IMU 6 αξόνων και αν το επιθυμείς μπορούν να απενεργοποιηθούν.

Το εργονομικό τρίγωνο ρυθμίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Τα μαρσπιέ μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω ενώ το τιμόνι κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ ψηλότε

Το εργονομικό τρίγωνο ρυθμίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Τα μαρσπιέ μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω ενώ το τιμόνι κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ ψηλότερα.

  • Η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία (810 έως 825χιλ από το έδαφος), ενώ αυτή του συνεπιβάτη είναι πλέον φαρδύτερη και με περισσότερο αφρώδες σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντ
  • Από τους διακόπτες επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις και την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχο
  • Το εργονομικό τρίγωνο ρυθμίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Τα μαρσπιέ μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω ενώ το τιμόνι κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ ψηλότε

Aνεση – Εργονομία

Ένας από τους τομείς που έκαναν τόσο δημοφιλείς τις sport touring μοτοσυκλέτες είναι αυτός της εργονομίας. Στο Tracer 9 έπρεπε να συνδυάζεται ιδανικά η άνεση στην καθημερινή χρήση και στα πολύωρα ταξίδια, χωρίς όμως να δημιουργείται μια χαλαρή και απρόσωπη θέση οδήγησης που αυτόματα θα άφηνε εκτός παιχνιδιού τη γρήγορη οδήγηση. Κάθεσαι λοιπόν πάνω στη νέα χαμηλότερη κατά 15χιλ σέλα (ρυθμίζεται σε ύψος από τα 810 έως τα 825χιλ χωρίς εργαλεία) και όλα βρίσκονται ακριβώς εκεί που περιμένεις.

Από τους διακόπτες επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις και την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα αντισούζας LIF και σύστημα ελέγχου πέδησης (BC). Όλα τα παραπάνω συνεργάζονται με IMU 6 αξόνων και αν το επιθυμείς μπορούν να απενεργοποιηθούν.

Από τους διακόπτες επιλέγεις μια από τις 4 λειτουργίες του D-MODE ενώ ρυθμίζεις και την ευαισθησία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα αντισούζας LIF και σύστημα ελέγχου πέδησης (BC). Όλα τα παραπάνω συνεργάζονται με IMU 6 αξόνων και αν το επιθυμείς μπορούν να απενεργοποιηθούν.

Kοινοποίησε το »


Το σώμα τοποθετείται σε όρθια στάση, το τιμόνι είναι στη σωστή απόσταση έχοντας το κατάλληλο πλάτος, ενώ στο σημείο που τα πόδια αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ υπάρχει άπλετος χώρος, αφού το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας είναι αρκετά στενό. Αυτό βοηθά να πατήσεις εύκολα κάτω και με τα δύο πόδια, κάτι σημαντικό για τους αναβάτες μικρότερου αναστήματος. Σημαντική είναι επίσης και η δυνατότητα ρύθμισης της θέσης οδήγησης στα μέτρα του κάθε αναβάτη, αφού εκτός από τη σέλα μπορεί να αλλάξει η θέση του τιμονιού κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ προς τα πάνω, όπως επίσης και των μαρσπιέ τα οποία μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω.

Το εργονομικό τρίγωνο ρυθμίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Τα μαρσπιέ μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω ενώ το τιμόνι κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ ψηλότερα.

Το εργονομικό τρίγωνο ρυθμίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Τα μαρσπιέ μπορούν να μετακινηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4χιλ πιο πίσω ενώ το τιμόνι κατά 9 χιλ προς τα εμπρός και κατά 4χιλ ψηλότερα.


Το αφρώδες της σέλας επαρκεί για να μην κουράζονται τα μαλακά σου μόρια στις μεγάλες αποστάσεις, δόθηκε όμως ιδιαίτερη προσοχή και στη θέση του συνεπιβάτη, αφού πλέον συναντάμε φαρδύτερη σέλα με περισσότερο αφρώδες, νέα θέση στα μαρσπιέ και ενιαία χειρολαβή, στοιχεία που προβάλλουν ακόμα περισσότερο την touring πλευρά της μοτοσυκλέτας. Το ίδιο κάνει και η μεγαλύτερη ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται εύκολα με το ένα χέρι σε 10 θέσεις (συνολικό εύρος ρύθμισης 50χιλ.), όπως αντίστοιχα και το cruise control που συμπεριλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό (ενεργοποιείται από την 4η σχέση και τα 50χλμ/ώρα). Η έκδοση GT διαθέτει επιπλέον θερμαινόμενες χειρολαβές 10 επιπέδων και φυσικά τις πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας. Η Yamaha άκουσε τις συστάσεις των προηγούμενων ιδιοκτητών και αύξησε την χωρητικότητά τους κατά 10 λίτρα φτάνοντας έτσι τα 30, με αποτέλεσμα η κάθε μία να μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και ένα Full Face κράνος. ¶λλαξε επίσης ο τρόπος στήριξής τους χάρη σε ένα νέο πλευστό σύστημα που απορροφά τους κραδασμούς αλλά και τις δυνάμεις του αέρα, ώστε να αυξηθεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα, η ενιαία χειρολαβή του συνεπιβάτη διευκολύνει την τοποθέτησης κεντρικής βαλίτσας, αυξάνοντας έτσι περισσότερο τον τομέα της πρακτικότητας.


Ακόμη ένα σημείο που κάνει τη νέα γενιά να διαφέρει αισθητά, είναι οι δύο έγχρωμες TFT οθόνες 3,5΄΄ οι οποίες αναλαμβάνουν την πληροφόρηση του αναβάτη. Η Yamaha συνεχίζει να είναι αντίθετη στη χρήση μεγάλης διαγωνίου τύπου tablet, παρότι η επιλογή των δύο οθονών θα έκανε τις απόψεις να διίστανται όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι. Στην πράξη όμως καταλαβαίνεις ότι δεν είχε άδικο, καθώς μπορείς με μια ματιά να βλέπεις ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι χωρίς να αφήνεις τα χέρια σου από το τιμόνι. Στην αριστερή οθόνη βρίσκονται οι βασικές λειτουργίες όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο D-mode κλπ, ενώ η δεξιά χωρίζεται σε τέσσερα κουτάκια που απεικονίζουν αυτό που εσύ επιλέγεις, ανάμεσα σε κατανάλωση, θερμοκρασία περιβάλλοντος ή κινητήρα, trip κ.ά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »