Η άψογη λειτουργία του τηλεσκοπικού πιρουνιού συμβάλλει στη συμπεριφορά και την ποιότητα κύλισης του μοντέλου.

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Στιβαρότητα

    Το πλαίσιο έχει νέα σχεδίαση με σκοπό να είναι άκαμπτο και ελαφρύ, ώστε να συμβάλλει στη σταθερότητα και τη σπορ συμπεριφορά του μοντέλου που έχει συνολικό βάρος 179 κιλά (πλήρες υγρών). Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας με μεγάλη διαδρομή (εφαρμογή που είχαμε δει και στο TMAX) που συνδέεται με δύο πλάκες, ενώ πίσω βλέπουμε δύο αμορτισέρ με ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω  με ελαστικά Dunlop Scootsmart και το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267 χιλ. μπροστά και ένας 245 χιλ. πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS. 

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ