Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το Μ125 έχει χτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο που συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλιοστών και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε  5 θέσεις. Στον τομέα των φρένων, υιοθετεί τις λύσεις του μεγάλου αδερφού, καθώς οι δίσκοι των 265 χλστ. σε κάθε τροχό παραμένουν και ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που σπάνια βλέπουμε σε scooter 125 κυβικών είναι το δικάναλο ABS, αφού οι περισσότερες προτάσεις τις αγοράς διαθέτουν CBS ή ABS μόνο στον εμπρός τροχό. Οι σπορ σχεδίασης αλουμινένιοι τροχοί των 14 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/80-14 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το συνολικό βάρος, με γεμάτο το ρεζερβουάρ αγγίζει τα 160 κιλά, νούμερο κάπως αυξημένο σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Zontes M125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις