Τρικύλινδρη ΜV Agusta Βrutale, Dragster ή κάτι διαφορετικό;

Τρικύλινδρη ΜV Agusta Βrutale, Dragster ή κάτι διαφορετικό;

Νέος τρικύλινδρος κινητήρας στις Brutale ή Dragster
Brutale, Dragster και Rush τα γυμνά της MV Agusta
Δεν έχει επιβεβαιώσει ποιο μοντέλο θα αναβαθμιστεί
Αναγκαία η προσαρμογή στα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Νέος τρικύλινδρος κινητήρας στις Brutale ή Dragster

Η ΜV Agusta ετοιμάζει έναν νέο τρικύλινδρο κινητήρα χωρίς όμως να είναι ξεκάθαρο ποια από τις μοτοσυκλέτες της θα τον φοράει. Τα κυριότερα μοντέλα που είναι υποψήφια για τον νέο κινητήρα είναι η Brutale και η Dragster χωρίς όμως να αποκλείει την πιθανότητα να δούμε κάτι διαφορετικό από την διάσημη ιταλική εταιρεία. Όπως όλα δείχνουν η MV Agusta “κάτι” ετοιμάζει για την φετινή EICMA στη σειρά των γυμνών μοτοσυκλετών της, αυξάνοντας το ενδιαφέρον των αναβατών.
 

Brutale, Dragster και Rush τα γυμνά της MV Agusta

Η αυστριακή Pierer Mobility Group έχει πλέον εξαγοράσει το 50,1% της MV Agusta κάνοντας την μέλος του γκρούπ των KTM, Husqvarna και GASGAS. Μπορεί να μην είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών αλλά η MV Agusta κατέχει ξεχωριστή θέση στη βιομηχανία μοτοσυκλετών με τα μοντέλα της να είναι πραγματικά premium επιλογές. Στη σειρά των γυμνών μοτοσυκλετών της συγκαταλέγονται οι εντυπωσιακές Brutale, Dragster και Rush, με τις δύο πρώτες να είναι τα μοντέλα που πρόκειται να αναβαθμιστούν στο άμεσο μέλλον όπως επιβεβαίωσε ο Trukenpolz, CEO της MV Agusta, αναφέροντας ότι το νέο μοντέλο θα είναι σίγουρα τρικύλινδρο με νέο κινητήρα.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δεν έχει επιβεβαιώσει ποιο μοντέλο θα αναβαθμιστεί

Η σειρά Brutale περιλαμβάνει τις μοτοσυκλέτες 798cc R και RR και τις 1000cc, Brutale 1000RS, 1000RR και την 1000RR “Assen”. Στη σειρά Dragster υπάρχουν τα μοντέλα RC, RR SCS και RC SCS. Η MV Agusta δεν έχει επιβεβαιώσει ποια από τις παραπάνω εκδόσεις θα δεχτεί αναβάθμιση, ωστόσο ανέφερε ότι θα είναι τρικύλινδρο αποκλείοντας έτσι τις Brutale 1000cc. Ωστόσο, πέρα από τα μοντέλα Brutale και Dragster, σε εξέλιξη βρίσκεται και η ανάπτυξη ενός νέου Superveloce σύμφωνα με τον Trukenpolz: “ Η ανανέωση των Brutale και Dragster απαιτεί πολύ χρόνο και επένδυση. Μετέπειτα προχωράμε προς την Superveloce, μια πολύ σημαντική μοτοσυκλέτα για εμάς στο επόμενο έτος.”
 

Αναγκαία η προσαρμογή στα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Τέλος, ο CEO της MV Agusta τόνισε η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει να αξιοποιεί τόσο τους τρικύλινδρους όσο και τους τετρακύλινδρους κινητήρες στα μοντέλα της προσφέροντας έτσι μια ευρεία γκάμα μοτοσυκλετών που μπορούν να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των αναβατών. Η MV Agusta είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένη με τον τελευταίο της κινητήρα χαρακτηρίζοντας τον αρκετά ισορροπημένο με ιδανικό συνδυασμό δύναμης, απόδοσης και σταθερότητας, αποτελόντας έναν από τους πιο ισχυρούς κινητήρες της κατηγορίας του με πάνω από 200 ίππους και εξαιρετικές επιδόσεις. Ένα ζήτημα που θα πρέπει να αντιμετωπίσει η MV Agusta είναι η συμμόρφωση του νέου κινητήρα με τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων. Η προσαρμογή ενός τόσο ισχυρού κινητήρα στις νέες περιβαλλοντικές προδιαγραφές απαιτεί σημαντική τεχνογνωσία, έρευνα και ανάπτυξη, αλλά η MV Agusta πιστεύει ακράδαντα ότι αυτός ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί.