Τα πίσω διπλά αμορτισέρ διαθέτουν αρκετά σφιχτή λειτουργία στερώντας άνεση από το scooter της Yamaha.
Όπως στο SH 300i, που είχαμε την ευκαιρία να παραβρεθούμε στην παρουσίαση του, έτσι και στο X-City εκεί που εντοπίσαμε το μελανό σημείο ήταν στη λειτουργία των αναρτήσεων. Στην Ιταλία, όπου και το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων scooter, η ποιότητα της ασφάλτου αγγίζει το τέλειο, οι επιθυμίες του αγοραστικού κοινού κλίνουν στη σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων με αποτέλεσμα την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Φυσικά αυτά στην Ιταλία, μιας και προχωρώντας σε μία υποθετική σκέψη για τη λειτουργία των αναρτήσεων στο ελληνικό οδικό δίκτυο τα μηνύματα δεν είναι και τόσο αισιόδοξα. Τον εμπρός τροχό αναρτά τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 χιλ., ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ που παρέχουν διαδρομή 105 χιλ. Η λειτουργία τους, όπως ήδη καταλάβατε, είναι ιδιαίτερα σφιχτή, με εντονότερο βαθμό στον πίσω τροχό. Η αργή συμπίεση και η γρήγορη επαναφορά στερούν επίπεδα άνεσης και χαλούν την συνολικά καλή εικόνα του X-City.