LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
The Brawlers! (* Οι Kαβγατζήδες!)
Κινητήρες: Ιαπωνικό σπαθί ή γερμανικό τσεκούρι;
Διαβάστηκε από 71054 αναγνώστες
¶λλο ένα σημείο όπου τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται έντονα με 1000 κυβικά για τον Ιάπωνα και 1200 για το Γερμανό. Η απόδοση στα χαρτιά βρίσκεται αρκετά κοντά, ωστόσο η αίσθηση που αποκομίζει στο δρόμο ο αναβάτης γέρνει αρκετά προς τη μεριά του “R”. Το μοτέρ του διαθέτει τεράστια αποθέματα ροπής και ισχύος από το χαμηλό φάσμα λειτουργίας του και ακόμη και με 6η και 1.500 σ.α.λ. επιταχύνει δυνατά τη μοτοσικλέτα. Μέχρι τις 7.500 η επιτάχυνση είναι εκρηκτική και από εκεί και πάνω απλά… καταιγιστική! Ο 4κύλινδρος του FZ1 παρουσιάζει ένα ήπιο πρόσωπο μέχρι τις 6.500 σ.αλ. που δε συνάδει με τον κυβισμό του. Μέρος της ευθύνης φέρει και η μακριά κλιμάκωση του μαλακού κιβωτίου που περιορίζει τη ζωντάνια του. Από εκεί και πάνω όμως...σεληνιάζεται και ανεβάζει στροφές με ξέφρενο ρυθμό μέχρι και τον κόφτη. Όσο για τον παραγόμενο ήχο, είναι και στις δύο περιπτώσεις άκρως εθιστικός αλλά και διαφορετικός. Στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού, το Yamaha, παράγει ένα δυνατό, μπάσο και παρατεταμένο “γάβγισμα” από το φιλτροκούτι που μετατρέπεται σε ουρλιαχτό όταν πλησιάζει την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Στο BMW ο ήχος είναι πιο τραχύς και μηχανικός και θυμίζει περισσότερο… γρύλισμα. Πρόσθεσε σε αυτό και τον ήχο… τουρμπίνας που παράγει ο άξονας μετάδοσης και έχεις μία πολύ καλή εικόνα για την “επίθεση” που δέχονται οι αισθήσεις σου σε κάθε περιστροφή του δεξιού καρπού…

 
 Συγκριτικό BMW K1200R vs Yamaha FZ1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αλλαγές
Σχεδίαση: Industrial ή …organic;
ASC: Πώς λειτουργεί
Ποιότητα: Πολύ κοντά και για τους δύο
Εργονομία: Βίοι αντίθετοι
Κινητήρες: Ιαπωνικό σπαθί ή γερμανικό τσεκούρι;
Αναρτήσεις/Πλαίσιο
Ταξιδεύοντας…
Στην πόλη
Στο βουνό
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ