LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
The Brawlers! (* Οι Kαβγατζήδες!)
Ταξιδεύοντας…
Διαβάστηκε από 71051 αναγνώστες
Ταξίδι με γυμνή μοτοσικλέτα; Γιατί όχι! Αρκεί να ξέρεις τι κάνεις και ειδικά όταν έχεις μπροστά σου το… όχι και τόσο γυμνό BMW, το οποίο έφερε την έξτρα μικρή ζελατίνα της εταιρίας. Η αποτελεσματικότητά της είναι αντιστρόφως ανάλογη του μεγέθους της, και σε συνδυασμό με το σχήμα του ρεζερβουάρ, δημιουργούν μία εξαιρετική ασπίδα προστασίας, για το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αφήνοντάς σε να κινηθείς για…ώρες με 200+ χλμ./ώρα, με μόνο περιορισμό την αυτονομία… Το “R” εμφανίζει υποδειγματική σταθερότητα στις καμπές, οι οποίες αποτελούν βούτυρο στο ψωμί του. Για να μη μιλήσουμε για τη σέλα…Εκεί ισχύει το “όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο”! Και δύο μέτρα να είστε δε θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα, αφού ο χώρος είναι άπλετος και το αφρώδες υλικό εκ των κορυφαίων. Το FZ1 δείχνει αμέσως ότι δεν “ψήνεται” για μακρινές βόλτες που περιλαμβάνουν αυτοκινητόδρομο. ¶λλωστε, γι’ αυτό υπάρχει το “ντυμένο” αδερφάκι του. Η επιθετική θέση οδήγησης σε αφήνει πλήρως εκτεθειμένο στη μάχη με τον αέρα, στις υψηλές ταχύτητες και μετά τα 160 χλμ./ώρα τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά. Το φαρδύ ρεζερβουάρ, ανοίγει πολύ τα, επίσης, εκτεθειμένα πόδια και η κούραση έρχεται αρκετά γρήγορα προσπαθώντας να ακολουθήσεις τους φρενήρεις ρυθμούς του “R”. Η μακριά και άνετη σέλα επιτρέπει το τράβηγμα προς τα πίσω και βοηθά κάπως την κατάσταση. Όμως το τιμόνι αποτελεί το μόνο πράγμα από το οποίο κρατιέσαι, με αποτέλεσμα τα χέρια να “πρήζονται” γρήγορα. Θέμα σταθερότητας δεν τίθεται ούτε εδώ και το ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να στρίψει όσο γρήγορα αντέχουν η καρδιά και τα χέρια σου…

 
 Συγκριτικό BMW K1200R vs Yamaha FZ1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αλλαγές
Σχεδίαση: Industrial ή …organic;
ASC: Πώς λειτουργεί
Ποιότητα: Πολύ κοντά και για τους δύο
Εργονομία: Βίοι αντίθετοι
Κινητήρες: Ιαπωνικό σπαθί ή γερμανικό τσεκούρι;
Αναρτήσεις/Πλαίσιο
Ταξιδεύοντας…
Στην πόλη
Στο βουνό
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ