Στην πόλη
Όπως είπαμε, οι νυχτερινές βόλτες στο κέντρο της πόλης αποτελούν ένα… σπορ που χαρακτηρίζει ιδιαίτερα τους καβγατζήδες, αφού κάπου εκεί βόσκει και η λεία τους! Στην αραιή κίνηση και οι δύο νιώθουν στο στοιχείο τους προκαλώντας το πλήθος με σούζες, burnouts και παντιλίκια. Τι γίνεται όμως όταν πρέπει να κυκλοφορήσουν ντάλα μεσημέρι, με υψηλές θερμοκρασίες και τους δρόμους πηγμένους στο αυτοκίνητο; Σε αυτή την κόλαση ο Ιάπωνας δείχνει και αισθάνεται πιο άνετα. Μικρότερο μεταξόνιο, βάρος και διαστάσεις αλλά και όρθια θέση οδήγησης το βοηθούν να κινείται με αρκετή χάρη και με μόνο περιορισμό το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Το “μακρύ” κιβώτιο και η ήπια απόδοση του μοτέρ κάτω από τις 6.000 σ.α.λ. αποτελούν σύμμαχο και βοηθούν σημαντικά στο να αποκτήσεις ροή κατά τους ελιγμούς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Το BMW σου δίνει αμέσως να καταλάβεις ότι κάτω από τα πόδια σου υπάρχει κάτι βαρύ και μακρύ. Οι ελιγμοί γίνονται με μεγαλύτερη δυσκολία. Δε σε κουράζει ιδιαίτερα, αλλά σου δείχνει εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν είναι και η καλύτερή του και σε αυτό συμβάλλει ο… οξύθυμος κινητήρας με τον άμεσο ψεκασμό και ο βαρύς συμπλέκτης. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο η σχεδόν συνεχής λειτουργία των βεντιλατέρ και οι σεβαστές ποσότητες ζέστης που εκπέμπουν τα μοτέρ τους.