LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Το μεγάλο στοίχημα
Moto Guzzi Quota 1000: Ο Πρόγονος…
Διαβάστηκε από 96674 αναγνώστες
To Stelvio δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της Moto Guzzi στα μεγάλα on-off. H ιταλική εταιρία ήταν παρούσα σε αυτή την κατηγορία για σχεδόν μία δεκαετία, με το Quota 1000. To μεγάλο on-off πέρασε στην παραγωγή το 1992 και κινούνταν από ένα διβάλβιδο V2, 1064 κ.εκ. Ο χωμάτινος χαρακτήρας του ήταν ακόμη εντονότερος από ό,τι στο σημερινό Stelvio, αφού στο μπροστινό συμβατικό πιρούνι με τα καλάμια των 42 χιλ. είχε τοποθετηθεί τροχός 21 ιντσών και ελαστικό 90/90, ενώ ο πίσω τροχός είχε διαστάσεις 130/80/17. Δύο δίσκοι διαμέτρου 296 χιλ. με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας 260 χιλ. πίσω, επίσης με διπίστονη δαγκάνα, φρόντιζαν για την ακινητοποίηση των 245 (άδειων) κιλών του, ενώ το ρεζερβουάρ είχε χωρητικότητα 20 λίτρα. Το 1998 η ιταλική εταιρία παρουσίασε μία αναβαθμισμένη έκδοσή του (ES) η οποία έφερε ηλεκτρονικό ψεκασμό με τον κινητήρα να αποδίδει 51 KW και 85 Nm στις 6.200 και 3.600 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το Quota παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι και το 2001.

 
 Moto Guzzi Stelvio 1200 4V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εργονομία/Ποιότητα: Σε υψηλά επίπεδα
Στο δρόμο: Σχέση εμπιστοσύνης
Moto Guzzi Quota 1000: Ο Πρόγονος…
Αξεσουάρ: Έτοιμο για το γύρο του κόσμου!
Στο μενού και το χώμα!
Κινητήρας: Μικρές αλλαγές
Πλαίσιο/αναρτήσεις
Σχεδίαση: Μικρότερο στο μάτι…
Φρένα/Τροχοί
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ