LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς
Scooter 300 κ.εκ. και κόστος χρήσης
Honda SH 300 i
Διαβάστηκε από 95297 αναγνώστες
Sweet Harmony
H μαγική συνταγή που η Honda κατασκευάζει όλες τις μοτοσικλέτες της δεν θα μπορούσε να λείπει από το SH 300. Η αρμονία και το φιλικό προφίλ του scooter είναι τα κύρια στοιχεία που το έχουν καταστήσει τόσο δημοφιλές. 
Επίσης, οι μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις, που όμως δεν έχουν επιπτώσεις στην άνεση, αποτελούν τον κρυμμένο άσο στο μανίκι του SH 300.
Αισθητική: Το ομορφότερο παιδί της οικογένειας
Η αισθητική του SH δεν διαφοροποιείται έντονα από των υπόλοιπων μελών της "φαμίλιας" του. Οι πιο σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου απουσιάζει η γρίλια για την εισαγωγή αέρα στο ψυγείο, με το τελευταίο να έχει μεταφερθεί πίσω από τον εμπρός τροχό. Ως σύνολο, η κατασκευή εκπέμπει στιβαρότητα και πολυτέλεια, γεγονός που κερδίζει τον αναβάτη από την πρώτη στιγμή. 
Εργονομία/άνεση: Το μικρομέγαλο
Με εξαίρεση τον περιορισμένο χώρο κάτω από τη σέλα,(ο οποίος αναπληρώνεται από το στάνταρ top case) το SH δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον ανταγωνισμό του. Αν και διαθέτει ιδιαίτερα μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, η προσεκτική σχεδίασή του δεν θα φανερώσει αδυναμίες στη θέση οδήγησης. Όσο ψηλό ανάστημα και να έχει ο αναβάτης, η ποδιά διαθέτει αρκετό χώρο για τα πόδια του, ενώ και το επίπεδο πάτωμά της συμβάλλει στην εργονομία της κατασκευής. 
Κινητήρας: Νέος, ωραίος και 300άρης
Το πιο ουσιώδες χαρακτηριστικό του νέου SH είναι ο κινητήρας του, ο οποίος είναι τετράχρονος και τετραβάλβιδος, με χωρητικότητα 279 κ.εκ. 
Την τροφοδοσία του με καύσιμο έχει αναλάβει ηλεκτρονικός ψεκασμός, με το σώμα του να έχει διάμετρο 34 χλστ. Το πρώτο στοιχείο που προκαλεί εντύπωση στη συμπεριφορά του κινητήρα, είναι η σχεδόν αθόρυβη λειτουργία του και η πλήρης απουσία κραδασμών. Η γραμμική του απόδοση είναι δεδομένη… από τη στιγμή που ανήκει στη Honda.
Οδηγώντας: Τα κάνει όλα!
Ανεβαίνοντας στη σέλα του SH, τις εντυπώσεις κερδίζει ο μεγάλος χώρος που υπάρχει στην ποδιά και η ανοικτή γωνία που δημιουργούν τα γόνατα, προσφέροντας πόντους άνεσης. Το SH 300i συμπεριφέρεται εξαιρετικά κάτω από όλες τις συνθήκες. Χαρακτηριστική είναι η σταθερότητά του, γεγονός που οφείλεται στη σχεδίαση του πλαισίου και του πρωτοποριακού ψαλιδιού. Μπορεί λοιπόν το SH 300 να φέρει στιβαρή κατασκευή, ωστόσο διακρίνεται για την ευκολία με την οποία παρεκκλίνει από τον κάθετο άξονα όταν το θελήσει ο οδηγός. Έχοντας την ευελιξία… μπαλαρίνας, τα φρένα έρχονται να συμπληρώσουν με τον καλύτερο τρόπο την οδική συμπεριφορά του. Δυνατά, γραμμικά και διαθέτοντας στον προαιρετικό εξοπλισμό ένα από τα καλύτερα συστήματα ABS, δεν μπορείς να τους προσάψεις κάποια αδυναμία. Μοναδικό παράπονο στο SH 300 θα ακουστεί για τις αναρτήσεις και κυρίως για τα πίσω αμορτισέρ που είναι ιδιαίτερα σφιχτά σε λειτουργία.
Το SH 300 είναι το ομορφότερο μέλος της οικογένειας.
Η οδική συμπεριφορά του SH είναι εξαιρετική ακόμα και με δύο άτομα.
Τιμή ( ευρώ)4.990
Εξωτερικές διαστάσεις, φρένα
Χώρος κάτω από τη σέλα
Χρώματα Ασημί, λευκό, μαύρο, κόκκινο, μπλε
Κόστος συντήρησης
Σύνολο: 2.209 ευρώ.
Μαζί με τα προβλεπόμενα service (για τα οποία απευθυνθήκαμε στο συνεργείο του κ. Γιώργου Καρα-κώστα), ο ιδιοκτήτης του SH θα πληρώσει:
• 1.370,88 ευρώ σε βενζίνη (μετά από 20.000 χλμ.) 
•  427 ευρώ για service (ολοκληρώνοντας 20.000 χλμ.)
•  376 ευρώ για το φτηνότερο πακέτο ασφάλισης για δύο χρόνια (188 ευρώ το χρόνο) 
•  36 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας δύο χρόνων
1ο Service (1.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού, έλεγχος συστήματος πέδησης & ρουλεμάν τιμονιού, συσφίξεις, επιθεώρηση. Σύνολο: 46 ευρώ
2ο Service (6.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), καθαρισμός εξαερωτήρα στροφάλου, έλεγχος υγρών φρένων & στα τακάκια, έλεγχος φυγοκεντρικού. Σύνολο: 66 ευρώ
3ο Service (12.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο λαδιού, μπουζί, καθαρισμός εξαερωτήρα στροφάλου & φίλτρου αέρα, έλεγχος συστημάτων. Σύνολο: 104 ευρώ
4ο Service (18.000 χλμ.) Λάδια (2 λίτρα), φίλτρο αέρα, ιμάντας κίνησης, υγρά φρένων, καθαρισμός εξαερωτήρα στρο-φάλου, έλεγχος συστήματος πέδησης Σύνολο: 211 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός279,1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)26,8/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)2,6/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα)9
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.)4,8
Βάρος (κιλά)169,1
Τελ.ταχύτητα (χλμ./ώρα)150

 
 Οικονομία στον αυτόματο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia Scarabeo 300S
Gilera Nexus 300
Honda SH 300 i
Kymco Downtown 300i
Piaggio Beverly Tourer 300 i.e
SYM Citycom 300i


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ