LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς
Scooter 300 κ.εκ. και κόστος χρήσης
Kymco Downtown 300i
Διαβάστηκε από 95298 αναγνώστες
Με το ύψος του δυνατότερου
Το Kymco Downtown μπορεί να καυχιέται, μιας και διαθέτει έναν από τους πιο δυνατούς κινητήρες της κατηγορίας του. Φυσικά, αυτό δεν είναι και το μοναδικό του θετικό χαρακτηριστικό. Η άνεση κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο, ενώ και οι περιαστικές δυνατότητές του είναι αυξημένες. Φυσικά, επειδή πρόκειται για scooter και οφείλει να μπορεί να κινηθεί μέσα στην πόλη με άνεση, δεν ξεχνά και αυτό το ρόλο.
Αισθητική: Πολεμικές διαθέσεις
Η μάσκα του Downtown είναι σίγουρα αιχμηρή και οι γωνίες δένουν αρμονικά με τον επιθετικό διπλό προβολέα. Όλη αυτή την αγριάδα μετριάζει η ψηλή ζελατίνα, αλλά εξυπηρετεί στην προστασία του αναβάτη. Το πίσω μέρος του scooter είναι αυτό που διαθέτει μεγαλύτερες επιφάνειες, αυξάνοντας την άνεση του Downtown, αλλά και τις μεταφορικές του δυνατότητες.
Κινητήρας:  Ο βήχας και η δύναμη δεν κρύβονται
Ο κινητήρας του Downtown δεν διαφέρει εντυπωσιακά σε κυβισμό από τους περισσότερους ανταγωνιστές του. Τα κυβικά του είναι 298,9, αλλά όπως φαίνεται, είναι αρκετά για να κάνουν τη διαφορά και να χαρίσουν στο Downtown την ισχύ των 32,5 ίππων και να του δώσουν τον τίτλο του ισχυρότερου της κατηγορίας.
Το μονοκύλινδρο σύνολο λειτουργεί υποδειγματικά σε όλο το φάσμα των στροφών, από τις χαμηλές όπου εκκινεί με ισχύ χωρίς να τρομάζει, μέχρι τις υψηλές όπου ακόμη και μετά τα 120 χλμ./ώρα διαθέτει απόθεμα ισχύος που θα αναγκάσει το ταχύμετρο να δείξει 140 χωρίς να ζοριστεί.
Εργονομία/άνεση: Με την άνεση στο επίκεντρο
Η σέλα είναι αρκετά μεγάλη και άνετη, ενώ προσφέρει και στήριξη στη μέση του αναβάτη. Άνετος είναι και ο χώρος για τα πόδια, επιτρέποντας ακόμη και σε ψηλότερους αναβάτες να τα τεντώσουν με άνεση. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δύο full face κράνη και αρκετά μικροπράγματα θα φιλοξενηθούν στο ντουλαπάκι αριστερά του τιμονιού, το οποίο, όμως, δεν κλειδώνει. 
Οδηγώντας: Πολυμορφικό
Με τόση ισχύ μάλλον θα περίμενε κανείς το Downtown να είναι ένα σκληροτράχηλο sport scooter, με απόλυτα φρένα και άκαμπτες αναρτήσεις. Ωστόσο, το scooter της Kymco είναι άνετο και φιλικό, όσον αφορά στον περιφερειακό του εξοπλισμό. Το τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και το διπλό αμορτισέρ πίσω δεν είναι σκληρά και παρέχουν άνεση. Ο αναβάτης, λοιπόν, δεν θα παραπονεθεί για την άνεση, αν όμως ζητούσε κάποια βελτίωση, αυτή θα ήταν στη στιβαρότητα του πιρουνιού.Γλυκιά γεύση αφήνουν και τα φρένα. Αν και αρκετά δυνατά, είναι φιλικά.Ισχυρό από χαμηλά, το scooter της Kymco δεν πρόκειται να δυσαρεστήσει ούτε με ελάχιστα χιλιόμετρα ανάμεσα σε ουρές ακινητοποιημένων αυτοκινήτων. Για την κίνηση μέσα σε μποτιλιάρισμα, απαγορευτικός δεν είναι ούτε ο όγκος του ούτε και οι ικανότητές του στις επιτόπιες μανούβρες. Πάντως, τα χαρίσματα του Downtown θα φανούν πραγματικά όταν ο δρόμος μπροστά του ανοίξει και του δοθεί η ευκαιρία να κινηθεί με περισσότερα χιλιόμετρα. Εκεί θα ανεβάσει πρόθυμα στροφές και η βελόνα του ταχύμετρου θα ανέβει με γρήγορο ρυθμό.
Αν και μεγάλο σε διαστάσεις, το Downtown τα καταφέρνει εξαιρετικά μέσα στην πόλη, αλλά και έξω από αυτή.
Τιμή ( ευρώ)4.690
"Γεμάτη" λειτουργία κινητήρα, χώροι
Θα θέλαμε πιο στιβαρό το πιρούνι
Χρώματα Λευκό, πορτοκαλί, μαύρο
Κόστος συντήρησης
Σύνολο: 2.331 ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης του Downtown θα πληρώσει: 
• 1.399,44 ευρώ σε βενζίνη (μετά από 20.000 χλμ.) 
• 519,61 ευρώ για service (ολοκληρώνοντας 20.000 χλμ.)
• 376 ευρώ για το φτηνότερο πακέτο ασφάλισης για δύο χρόνια (188 ευρώ το χρόνο) 
• 36 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας δύο χρόνων
1ο Service (1.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), βαλβ. μετάδοσης. Σύνολο: 79,15 ευρώ
2ο Service (5.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), φίλτρο λαδιού, βαλβ. μετάδοσης, φίλτρο αέρα. Σύνολο: 79,35 ευρώ
3ο Service (10.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), βαλβ. μετάδοσης, μπουζί, φίλτρο αέρα, ράουλα φυγοκεντρικού Σύνολο: 140,86 ευρώ
4ο Service (15.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), φίλτρο λαδιού, βαλβ. μετάδοσης, φίλτρο αέρα. Σύνολο: 79,39 ευρώ
5ο Service (20.000 χλμ.) Λάδια (1,5 λίτρο), φίλτρο  λαδιού, βαλβ. μετάδοσης, μπουζί, φίλτρο αέρα, ράουλα φυγοκεντρικού.  Σύνολο: 140,86 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4Τ, 1Κ Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός298,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)32,5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)2,3/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα)-
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.)4,7
Βάρος (κιλά)Δ.Α.
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)145

 
 Οικονομία στον αυτόματο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia Scarabeo 300S
Gilera Nexus 300
Honda SH 300 i
Kymco Downtown 300i
Piaggio Beverly Tourer 300 i.e
SYM Citycom 300i


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ