LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς
Scooter 300 κ.εκ. και κόστος χρήσης
SYM Citycom 300i
Διαβάστηκε από 95296 αναγνώστες
Οι 300 της πόλης
To Citycom αποτέλεσε την έκπληξη στην κατηγορία των scooter, μιας και διαθέτοντας μεγάλης διαμέτρου τροχούς, περιαστικό χαρακτήρα, λίγο από… ιταλικό ταμπεραμέντο και έναν κινητήρα… μούρλια, κατατάσσεται με αξιώσεις απέναντι στο σύγχρονο ανταγωνισμό του. Η ομοιογένεια του συνόλου σε συνδυασμό με τις ανέσεις που προσφέρει το κατατάσουν σαν μία ιδανική λύση στη κατηγορία των scooter 800 κ.εκ.
Αισθητική: Με ιταλικό ταμπεραμέντο
Αν και πρόκειται για ταϊβανέζικη εταιρεία, η Sym σχεδίασε το Citycom με σαφείς επιρροές από την ιταλική κουλτούρα. Τα επιθετικά στοιχεία δεν λείπουν, όπως και η ποιότητα κατασκευής που βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο. Λεπτομέρειες όπως το πίσω φωτιστικό σώμα, αλλά και η σχεδίαση των τροχών, αποτελούν μία επιπλέον έκπληξη στη σχεδίαση του Citycom. 
Κινητήρας: Υψηλών επιδόσεων
Το Citycom 300i διαθέτει σύγχρονο κινητήρα 262,8 κ.εκ., ο οποίος διαθέτει ιδιαίτερα ανταγωνιστικές επιδόσεις: η ισχύς των 24 ίππων και η ροπή που αγγίζει τα 2,4 kgm, του χαρίζουν μια θέση στη λίστα με τα ισχυρότερα μοντέλα της κατηγορίας. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού, ενώ την ψύξη έχει αναλάβει το υγρό στοιχείο. Τη λειτουργία του κινητήρα χαρακτηρίζει η γραμμική απόδοσή του.
Οδηγώντας: Σερφάροντας στην πόλη
Το Citycom διαθέτει δίσκο μπροστά και πίσω, καθώς και σύστημασυνδυασμένης πέδησης. Οι κάπως σφιχτές αναρτήσεις θα φανερώσουν την αξία τους όταν αρχίσετε να πιέζετε το Citycom, ενώ σε αυτές τις συνθήκες θα εκτιμήσετε και το πλαίσιό του. Το Citycom, μιας και δεν διαθέτει ιδιαίτερα πληθωρικές διαστάσεις, θα ελιχθεί εύκολα μέσα στην πόλη και υποστηρικτή σε αυτές τις συνθήκες θα βρει τον κινητήρα του. 
Εργονομία/¶νεση: 10 στα 10
Στον τομέα της άνεσης, το Citycom αποδεικνύεται βασιλιάς. Η θέση οδήγησης έχει βρει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης αλλά και ετοιμοπόλεμης στάσης στο σώμα. Η εργονομική σέλα και η καλή ποιότητα του αφρώδους της συμβάλλουν τα μέγιστα στην άνεση, ενώ και ο χώρος για τα πόδια είναι άπλετος. Ο χώρος κάτω από τη σέλα ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ το ντουλαπάκι που βρίσκεται στην ποδιά μεγαλώνει την πρακτικότητα που σου παρέχει το Citycom στην καθημερινότητα…
Η πολύ καλή απόδοση του κινητήρα, αλλά και η ισορροπημένη κατανομή του βάρους, χαρίζουν άριστη οδική συμπεριφορά στο Citycom.
Χώροι, ομοιογένεια
Σφιχτές αναρτήσεις
Τιμή ( ευρώ)3.950
Χρώματα Μαύρο, ασημί, λευκό
Κόστος συντήρησης
Σύνολο: 2.331 ευρώ.
Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, στο οποίο απευθυνθήκαμε είναι αυτό του κ. Αρναούτογλου Σιαφάκα. Αναλυτικότερα:
• 1.370 ευρώ σε βενζίνη (μετά από 20.000 χλμ.)
• 386,63 ευρώ για service (ολο-κληρώνοντας 20.000 χλμ.)
• 376 ευρώ για το φτηνότερο πακέτο ασφάλισης για δύο χρόνια (188 ευρώ το χρόνο)
• 36 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας δύο χρόνων
1ο Service (1.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), βαλβολίνη μετάδοσης, καθαρισμός φίλτρου λαδιού, επιθεώρηση. Σύνολο: 19,65 ευρώ
2ο Service (3.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), καθαρισμός φίλτρου αέρα, έλεγχος scooter. Σύνολο: 17 ευρώ
3ο Service (6.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), καθαρισμός φίλτρου λαδιού & αέρα, βαλβ. μετάδοσης, λίπανση σταντ, έλεγχος scooter. Σύνολο: 71,67 ευρώ
4ο Service (9.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), καθαρισμός φίλτρου αέρα, έλεγχος scooter. Σύνολο: 17 ευρώ
5ο Service (12.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), φίλτρο αέρα, βαλβ. μετάδοσης, ιμάντας, έλεγχος βαλβίδων, έλεγχος/ αντικατάσταση σε τακάκια, φρένα, μπουζί, έλεγχος/ καθαρισμός ψεκασμού, έλεγχος-αντικατάσταση υγρού φρένων. Σύνολο: 182,29 ευρώ
6ο Service (15.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), καθαρισμός φίλτρου αέρα, έλεγχος scooter Σύνολο: 17 ευρώ
7ο Service (18.000 χλμ.) Λάδια (1,2 λίτρο), καθαρισμός φίλτρου λαδιού & αέρα, βαλβ. μετάδοσης, λίπανση σταντ, έλεγχος scooter. Σύνολο: 81,67 ευρώ

 
 Οικονομία στον αυτόματο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Aprilia Scarabeo 300S
Gilera Nexus 300
Honda SH 300 i
Kymco Downtown 300i
Piaggio Beverly Tourer 300 i.e
SYM Citycom 300i


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ