Τιμή μεταχειρισμένου: Αγορά: 4.500 έως 9.350 ευρώ Πώληση: 5.000 έως 10.400 ευρώ
↑Κινητήρας, άνεση, σχεδίαση
↓ Σχετικά μαλακό πιρούνι
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
2Κ, 4Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
997,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
98/
9.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
9,88/
6.250
Φρένα (εμπρός/πίσω)
2Δ 300 χιλ./
Δ 270 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
820
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.544
Βάρος (κιλά)
215
Το Caponord, όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2002, αποτέλεσε έναν από τους πιο άξιους αντιπροσώπους των μεγάλων on-off, τα οποία μπορούσαν να σε πάνε οπουδήποτε, ανεξαρτήτου αποστάσεως ή μορφολογίας του εδάφους. Ακόμη και σήμερα, παραμένει μια μοτοσικλέτα που δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητη, είτε μιλάμε για την επιβλητική της εμφάνιση είτε για τον "αγριεμένο" χαρακτήρα της. Ο χαρακτήρας αυτός οφείλεται στον τετραβάλβιδο V2 κινητήρα των 60 μοιρών, τον οποίο έχει δανειστεί από το RSV και με τις απαραίτητες μετατροπές έγινε ομαλότερος και πιο γραμμικός. Ο συγκεκριμένος κινητήρας από την πρώτη στιγμή έδωσε στο Caponord την ισχύ αλλά και το νεύρο που χρειαζόταν και ελάχιστα άλλαξε από την παρουσίασή του μέχρι σήμερα. Ωστόσο, το 2004 έγιναν αρκετές αλλαγές ουσίας στα περιφερειακά μέρη της μοτοσικλέτας. Το μεγάλο on-off απέκτησε σύστημα ABS και νέους δίσκους, σκληρότερα ελατήρια στις αναρτήσεις, ψηλότερη ζελατίνα και χούφτες, ανοξείδωτα τελικά εξατμίσεων και αλουμινένια προστατευτικά. Το Caponord παραμένει ίδιο μέχρι και το τέλος της παραγωγής του -άλλωστε, δεν έχει ανάγκη από αλλαγές. Είναι δυνατό και "αεράτο", κρύβοντας με επιτυχία τα 215 κιλά του. Επιπλέον, είναι άνετο και κρατά τον αναβάτη ξεκούραστο, ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα, ενώ αποτελεί ένα ιδιαίτερα φιλικό σύνολο, είτε μιλάμε για κλειστές στροφές στην άσφαλτο είτε για αντίξοες συνθήκες στο χώμα.