Τιμή μεταχειρισμένου:
Αγορά: 3.150 έως 4.770 ευρώ
Πώληση: 3.500 έως 5.300 ευρώ
↑ Ποιότητα, πολιτισμένο μοτέρ, ευκολία χρήσης
↓ Αίσθηση πιρουνιού
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
652
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
50/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
6,1/5.000
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ 300 χιλ./Δ 240 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
780
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.479
Βάρος (κιλά)
193
Η μετεξέλιξη του άκρως επιτυχημένου και στη χώρα μας F 650 Funduro, αποδείχθηκε μία από τις καλύτερες κινήσεις της BMW. Το F 650GS κινούνταν από τον κινητήρα της Rotax που χρησιμοποιούσε και το Funduro και κατέληξε ως ένα ψηλότερο, ποιοτικότερο και σαφώς πιο επιτυχημένο on-off μοντέλο, ακόμη και σήμερα, αρκετά χρόνια μετά την εμφάνισή του.
Ο "εργατικός", μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας διέθετε καταλύτη και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού ήδη από το 1997, οπότε ελάχιστες ήταν οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την ανανέωσή του. Αυτή έλαβε χώρα το 2004, όταν το GS απέκτησε νέα κεντρική μονάδα ελέγχου και δεύτερο μπουζί, καθώς και νέα ζελατίνα, όργανα, προβολέα και μια μεγάλη γκάμα προαιρετικών αξεσουάρ. Το GS αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μονοκύλινδρα πακέτα της αγοράς, καθώς μπορεί να κινηθεί με άνεση ακόμη και στην πόλη, χάρη στις μικρές του διαστάσεις, τη γραμμικότητα του κινητήρα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού.
Επιπλέον, η ύπαρξη ABS προσθέτει πόντους στον τομέα της ασφάλειας. Ο ολοκληρωμένος αυτός χαρακτήρας του, σε συνδυασμό με τα υψηλά επίπεδα ποιότητας, χάρισε στο GS την "πολυτέλεια" του να μην έχει ανάγκη από επιπλέον βελτιώσεις μέχρι και το τέλος της εμπορικής του καριέρας.
Τέλος, παράλληλα με το F 650GS κυκλοφορεί και η έκδοση Dakar, η οποία διαθέτει μεγαλύτερο μπροστινό τροχό και ψηλότερη σέλα.