Τιμή μεταχειρισμένου:
Αγορά: 3.500 έως 5.550 ευρώ
Πώληση: 3.900 έως 6.000 ευρώ
↑ Δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου
↓ Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
2Κ, 6Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
647
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
55/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
5,6/5.500
Φρένα (εμπρός/πίσω)
2Δ 256 χιλ./Δ 240 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
843
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.505
Βάρος (κιλά)
191
Όταν το Transalp 600 απέκτησε 50 κ.εκ. παραπάνω, το μακρινό 2000, οι άνθρωποι της Honda ήξεραν ότι το ήδη δημοφιλές μοντέλο τους έμελλε να γνωρίσει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία. Το XL 650V Transalp έχει γράψει τη δική του ιστορία και στην Ελλάδα, κατακτώντας επί σειρά ετών μία από τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Ο δικύλινδρος κινητήρας του παρέμεινε ίδιος μέχρι και την αντικατάστασή του από το νέο μοντέλο το 2008. Το δικύλινδρο, υγρόψυκτο σύνολο μπορεί πλέον να θεωρείται ξεπερασμένο σε ό,τι αφορά την ισχύ που παράγει, αλλά η πολιτισμένη λειτουργία και η μνημειώδης αξιοπιστία του… συγκινούν ακόμη και σήμερα.
Οι ελάχιστες βελτιώσεις που δέχθηκε στο πέρασμα του χρόνου, αφορούν στο face lift του 2005, όταν το μοντέλο απέκτησε νέα ζελατίνα, ανασχεδιασμένη σέλα, όργανα, ζάντες και τελικό με διπλή απόληξη. Ακόμη και στις μέρες μας, το μεσαίο ιαπωνικό on-off παραμένει μια άκρως ανταγωνιστική μοτοσικλέτα, ειδικά στο χώμα, όπου τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας κοιτάζουν πλέον περισσότερο προς την άσφαλτο, ενώ και σε ταξίδια κινείται ήρεμα και χαλαρά, παραμένοντας άνετο και προβλέψιμο, κάτι που καταφέρνει και μέσα στην πόλη.
Με λίγα λόγια, μπορεί το Transalp να ζητά κάποιους συμβιβασμούς από τον αναβάτη του, ωστόσο, παραμένει μια "τίμια" και αρκούντως πρακτική πρόταση.