Τιμή μεταχειρισμένου (2006): Αγορά: 2.880 ευρώ Πώληση: 3.200 ευρώ
↑ Ροπή, άνεση, αξιοπιστία
↓ Προστασία από τον αέρα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
651
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
42/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
4,5/5.000
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ 252 χιλ./Δ 203 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
870
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.490
Βάρος (κιλά)
160
Ένα από τα πιο σκληροτράχηλα αλλά και ιστορικά μοντέλα της κατηγορίας, το KLR, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις ή τεχνικές αναλύσεις.
Στο κάτω-κάτω, από την πρώτη του εμφάνιση το 1987 μέχρι σήμερα, ελάχιστες αλλαγές έγιναν σε ένα "πακέτο" που έχει αρκετά πλεονεκτήματα, ικανοποιώντας διαφορετικές κατηγορίες αναβατών.
Η μεγάλη ροπή του κινητήρα του δίνει το απαραίτητο πλεονέκτημα που ισοβαθμεί τη μέτρια ιπποδύναμη, ενώ ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, οι κραδασμοί δεν προκαλούν κανένα πρόβλημα και οι μικρές ή μεγάλες διαδρομές γίνονται με άνεση. Επιπλέον, ο χαρακτήρας του ισορροπεί με επιτυχία ανάμεσα στους ασφάλτινους και χωμάτινους προσανατολισμούς του, χάρη στις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Η τελική ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα, η σταθερότητα που έχει το KLR 650 ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες και η φαρδιά σέλα, εγγυώνται ένα σχετικά άνετο ταξίδι στην άσφαλτο, με την ταχύτητα να περιορίζεται μόνο από την έλλειψη προστασίας από τον αέρα, ελέω έλλειψης ζελατίνας. Από την άλλη μεριά, ταξιδεύοντας σε χωμάτινους δρόμους, ίσως καθυστερήσετε να φτάσετε στον προορισμό σας -όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί θα υποκύψετε στον πειρασμό να παίξετε λίγο μαζί του. Το τιμόνι θα δώσει άψογο μοχλό και οι μαλακές αναρτήσεις θα σας βοηθήσουν να κινηθείτε με άνεση και ασφάλεια, εφόσον βέβαια οι ταχύτητες παραμείνουν σε λογικά επίπεδα.