Τιμή μεταχειρισμένου:
Αγορά: 4.950 έως 8.410 ευρώ Πώληση: 5.500 έως 9.350 ευρώ
↑ Γραμμικός κινητήρας
↓ Αίσθηση του μπροστινού
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
2Κ, 8Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
996
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
92,8/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
9,9/6.000
Φρένα (εμπρός/πίσω)
2Δ 296 χιλ./Δ 256 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
838
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.560
Βάρος (κιλά)
235 (240 με ABS)
To Varadero εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1999, ως ο μεγάλος "αδερφός" του δημοφιλούς Transalp, και μέσα σε λίγα χρόνια, το μεγάλο ιαπωνικό on-off κατέκτησε σχεδόν… όλον τον πλανήτη, χάρη στη φιλοσοφία του, η οποία δεν απείχε από αυτή του μικρότερου "αδελφού". Άλλωστε, επρόκειτο για μια μεγάλη μοτοσικλέτα τουρισμού, η οποία μπορούσε να μεταφέρει ένα ή δύο άτομα και πολλές αποσκευές για χιλιάδες χιλιόμετρα σε κάθε είδους τερέν.
Το βασικότερο ατού του, το στοιχείο που του δίνει αυτό το μοναδικό χαρακτήρα, είναι ο V2 κινητήρας του, ο οποίος προέρχεται από το VTR και ξεχωρίζει για την ομαλότητά του, αλλά και για τα άφθονα αποθέματα ισχύος και ροπής, ειδικά στις χαμηλομεσαίες στροφές.
Ο ίδιος κινητήρας παραμένει απαράλλαχτος μέχρι και σήμερα, με μοναδική αλλαγή την αντικατάσταση του καρμπιρατέρ με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού το 2003.
Η δεύτερη βασική αλλαγή του Varadero από το 1999 μέχρι σήμερα ήταν η προσθήκη ABS το 2004, ενώ από τότε ανανεώθηκε ελαφρά και η εμφάνισή του, αλλά και κάποια από τα περιφερειακά του, όπως η πίσω ανάρτηση, η οποία έγινε πιο σκληρή και απέκτησε περισσότερες ρυθμίσεις.
Τέλος, το 2007 το Varadero υπέστη ένα ακόμη face lift, καθώς απέκτησε νέα πλαστικά και όργανα, ακόμη πιο άνετη σέλα, ανανεωμένη ουρά και νέα προστατευτικά για τα τελικά της εξάτμισης.