Τιμή μεταχειρισμένου:
Αγορά: 3.600 έως 5.040 ευρώ
Πώληση: 4.000 έως 5.600 ευρώ
↑ Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
↓ Αδύναμο εμπρός φρένο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4Β, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
659
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
50/
6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
6,25/
5.200
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ 300 χιλ./
Δ 240 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
820
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.479
Βάρος (κιλά)
192
Αν και εκ πρώτης όψεως θυμίζει αρκετά το ασφάλτινο Strada, οι διαφορές του είναι όχι μόνο υπαρκτές, αλλά και αρκετές για να δημιουργήσουν μία μοτοσικλέτα με διαφορετική προσωπικότητα και οδικά χαρακτηριστικά. Μεγαλύτερος εμπρός τροχός, ακτινωτές ζάντες και μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις, σε συνδυασμό με ένα "χωμάτινο" σε απόδοση φρένο εμπρός, συνθέτουν ένα μονοκύλινδρο σύνολο που θα αντεπεξέλθει μία χαρά στους ελληνικούς δρόμους, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα. Ο αξιόπιστος και οικονομικός κινητήρας του διαθέτει ικανοποιητική ισχύ, με τη ροπή να εμφανίζει τα… πλούσια ελέη της από το χαμηλό κιόλας φάσμα λειτουργίας. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική για το μέσο αναβάτη, με τη σέλα να βρίσκεται αρκετά κοντά στο έδαφος και το τιμόνι σε σωστή απόσταση από τον αναβάτη. Στην εθνική οδό, το Trail δείχνει τα χαρίσματά του από την αρχή. Είναι σταθερό, ακόμη και στην τελική του, οι αναρτήσεις κρατούν ξεκούραστους τους αναβάτες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα απομακρύνει αρκετά μεγάλες ποσότητες αέρα από τον αναβάτη. Σε δρόμο με στροφές, θα τα καταφέρει εξίσου καλά, αφού είναι άκρως φιλικό, αλλάζει κατεύθυνση με μικρή προσπάθεια και θα συγχωρήσει αρκετά λάθη. Στο χώμα, θα κινηθεί με λογικές για το χαρακτήρα και το βάρος του ταχύτητες. Μπορεί να μην εντυπωσιάσει, αλλά θα καταφέρει να περάσει ακόμη και από δύσκολα κομμάτια, χωρίς να αντιμετωπίσει πρόβλημα.