Τιμή μεταχειρισμένου:
Αγορά: 7.650 έως 11.250 ευρώ Πώληση: 8.500 έως 12.500 ευρώ
↑ Οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
↓ "Τσουχτερή" τιμή
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
2Κ, 8Β, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
1.170
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
98/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
11,5/5.500
Φρένα (εμπρός/πίσω)
2Δ 305 χιλ./Δ 265 χιλ.
Ύψος σέλας (χιλ.)
840/860
Μεταξόνιο (χιλ.)
1.519
Βάρος (κιλά)
200
Με το R 1200GS, οι Βαυαροί κατάφεραν να κάνουν ματ σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία, παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουργια τότε μοτοσικλέτα με μεγαλύτερο κυβισμό και αισθητά μικρότερο βάρος από το προηγούμενο μοντέλο, η οποία σε τίποτα -πέρα από την εμφάνιση- δεν θύμιζε την προκάτοχό της. Το θηριώδες on-off κατάφερε από την πρώτη στιγμή να αποτελέσει ένα από τα φαβορί της κατηγορίας του και όχι άδικα.
Ο boxer κινητήρας του διαθέτει πλούσια ροπή και την απαραίτητη ισχύ για γρήγορα ταξίδια στην εθνική, ενώ η ποιότητα κατασκευής, το εξαιρετικό ζύγισμα και τεχνολογίες, όπως τα συστήματα αναρτήσεων Paralever και Telelever, του δίνουν ένα προβάδισμα ακόμη και σήμερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα του, θα ξεχάσεις ότι ζυγίζει 200 και πλέον κιλά, ενώ ακόμη και στην πόλη θα τα καταφέρει άψογα, εφόσον βέβαια έχεις συνέχεια στο μυαλό σου το αυξημένο πλάτος των κυλίνδρων του boxer. Επιπλέον, οι ιδιαίτερα αυξημένες δυνατότητες που προσφέρει για φόρτωμα, αλλά και η παρουσία του ABS, ολοκληρώνουν ένα εξαιρετικό πακέτο, κατασκευασμένο για να καταπίνει ατελείωτα χιλιόμετρα σε κάθε έδαφος. Σε αυτό συνηγορούν η αξιοπιστία των μηχανικών του μερών και η άνεση που προσφέρει η σέλα του, τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη.