LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Sprint GT ABS
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία
Διαβάστηκε από 91255 αναγνώστες
Τιμή ( ευρώ)13.590
Σταθερότητα τρένου στα πολλά, κινητήρας, χώροι
Βαριά αίσθηση στην πόλη, "αντρικός" συμπλέκτης
Χρώματα μπλε, ασημί
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4T, 3K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)1.050
Διάμ/ρος x Διαδ/μή (χλστ.)79x71,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)128/9.200
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)11/6.300
ΤροφοδοσίαΗλ. ψεκασμός
Χωρητ. ρεζερβουάρ (λτ)20
Καταν/ση (λτ/100 χλμ.) 6,6
Βάρος (με καύσιμο)268
Τελ.Ταχύτητα (χλμ./ώρα)240
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Αλουμινένιο, δύο δοκών
Αναρτήσεις ΕΠιρούνι Showa 43χλστ.ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)127
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ Showa,ΠΕ,ΑΕ
Διαδρομή152
Φρένα Ε (χλστ.)Nissin 2Δ / 320, ABS
Φρένα Π (χλστ.)Nissin Δ / 255, ABS
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε120/80-17"
Ελαστικό Π 180/55-17"
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.260
Πλάτος σε καθρέπτες (χλστ.) 760
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.537
Ύψος σέλας (χλστ.) 810 / 830
Εξοπλισμός
ABS
Μίζα
Μανιβέλα x
Στροφόμετρο
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίας
Ένδειξη βενζίνης
Μερικός χιλιομετρητής
Φέρινγκ
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Κεντρικό σταντ
Πλάγιο σταντ
Σχάρα
Κλειδαριά κράνους
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία8
Ενεργητική ασφάλεια8
Οδική συμπεριφορά8
Κινητήρας-Κιβώτιο8
Φρένα8
Ποιότητα κατασκευής8
Άνεση 8
Κατανάλωση8
Εξοπλισμός-Τιμή8

 
 Gran Turismo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ