LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Aprilia RS4 - Vairano - Ιταλία
Τεχνική ανάλυση
Διαβάστηκε από 87529 αναγνώστες
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
1. Ποιος τώρα θα περίμενε από μια σχεδόν racing μοτοσικλέτα, ευκολίες όπως αυτός ο πολύ χρηστικός χώρος κάτω από τη σέλα του αναβάτη! Και όμως. Η Aprilia σκέφτηκε και την καθημερινή μετακίνηση των ιδιοκτητών του RS4. Ο χώρος είναι αρκετός για χαρτιά, γάντια και λουκέτο.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
2. "Αγωνιάρικη", λιτή και σπαρτιάτικη η σέλα του αναβάτη. Είναι και αρκετά ψηλή. Παρόλα αυτά, είναι άριστη για γρήγορη οδήγηση, και βοηθάει τον αναβάτη να αλλάζει πανεύκολα θέση πάνω στη μοτοσικλέτα. Τώρα, η σέλα του συνεπιβάτη, είναι… τουλάχιστον μικροσκοπική.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
3. Στο ρεζερβουάρ του RS4 βρίσκεται ο άσσος με τις δάφνες και το λογότυπο RSV4, γιορτάζοντας το πρωτάθλημα που πήρε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK για το 2010 η Aprilia Alitalia με αναβάτη τον Max Biaggi. Εντάξει… το μόνο που λείπει στο RS4 είναι το γράμμα… V.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
4. Ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις κοντέρ, ολικού και μερικού χιλιομετρητή, αλλά και μέγιστης ταχύτητας που έχει επιτευχθεί. Το στροφόμετρο διαθέτει αναλογικές ενδείξεις, και θυμίζει αγωνιστικό. Ο πολύστροφος κινητήρας διαθέτει κόφτη που μπαίνει σε λειτουργία λίγο μετά τις 11.000σαλ.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
5. Όπως και το πλαίσιο, το πανέμορφο ψαλίδι του RS4 είναι τεραστίων διαστάσεων, φτιαγμένο από αλουμίνιο, και φωνάζει "στιβαρότητα" από όπου και να το κοιτάξεις. Είναι και ασύμμετρης σχεδίασης μάλιστα! Στο ψαλίδι πιάνει μονό αμορτισέρ, χωρίς κάποιες ρυθμίσεις.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
6. Αυτό πρώτη φορά το βλέπουμε. Να τοποθετείται… αγωνιστικό shifter σε τετράχρονη μοτοσικλέτα 125 κυβικών εκατοστών. Όμως, το επίσημο αυτό αξεσουάρ (διατίθεται ως έξτρα), δείχνει πόσο σοβαρά παίρνει η Aprilia τη νέα γενιά των τετράχρονων μικρών μοτοσικλετών της.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
7. Το πρώτο Aprilia RS στα 125 κυβικά με τετράχρονο κινητήρα είναι γεγονός. Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με τέσσερις βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, και φυσικά ψεκασμό. Σίγουρα, μπροστά στο δίχρονο παρελθόν δείχνει πολύ αδύναμος, όμως έχει περιθώρια βελτίωσης.
Όση ώρα προηγήθηκε της οδήγησης του RS4, όλοι οι δημοσιογράφοι αναρωτιόμασταν, αν ήταν σοφό 
εκ μέρους της Aprilia να παρουσιάσει την τετράχρονη -και σαφώς πιο αδύναμη- μετενσάρκωση του 
κλασσικού δίχρονου RS 125 σε μια πίστα, όπως στο Vairano. Μετά όμως το πρώτο 15λεπτο, το μόνο 
που έβλεπε κανείς ήταν τεράστια χαμόγελα, και ευτυχισμένους αναβάτες. Συγχαρητήρια Aprilia!
8. Κορυφαίο μπροστινό φρένο, που δείχνει το δρόμο στην κατηγορία. Που αλλού στα 125 κυβικά θα βρεις ακτινική δαγκάνα -τεσσάρων μάλιστα εμβόλων, αλλά και μεταλλικό σωληνάκι;! Μεγάλη δύναμη, γραμμική απόδοση, και άριστη πληροφόρηση, άψογο ακόμα και σε χρήση πίστας.

 
 Aριστούργημα!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μικρό αγωνιστικό ιστορικό
Πρώτες εντυπώσεις
Τεχνική ανάλυση
1ο 15λεπτο
2ο 15λεπτο
3ο 15λεπτο
4ο 15λεπτο
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Διαστάσεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ