Και οι δύο μοτοσικλέτες θα ευχαριστήσουν τους αναβάτες τους σε δρόμο με στροφές με το καθένα να προτάσσει τα δικά του δυνατά σημεία.
Το CBR θα μπορούσε να είναι το καλύτερο 125άρι στο κόσμο, αν δεν ήταν…250 κ.εκ.! Οι μαζεμένες διαστάσεις, η ευκολία με την οποία αλλάζει κατεύθυνση και φυσικά η ανάλαφρη αίσθηση που παρουσιάζειστους μποτιλιαρισμένους δρόμους σε κάνουν πραγματικά να ξεχάσεις το κυβισμό του, κάτι που στο υπενθυμίζει μόνο η ζωηρή απόδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα. Μέσα στην πόλη το CBR γίνεται προέκτασή σου και πηγαίνει εκεί που θέλεις με ελάχιστη προσπάθεια. Το ίδιο ισχύει και για το Ninja, μόνο που εδώ πρέπει να προσπαθήσετε λίγο περισσότερο, λόγω των πιο αργών γεωμετρικών χαρακτηριστικών του πλαισίου. Πολλοί βέβαια θα προτιμήσουν αυτή τη πιο βαριά αίσθηση που θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσικλέτα καθώς με αυτό τον τρόπο ενισχύεται το αίσθημα της ασφάλειας που λαμβάνει ο αναβάτης. Υπεύθυνη για την ελαφρώς βαρύτερη αίσθηση είναι και η πιο ήπια απόδοση του κινητήρα μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. που δε φοβίζει τον αρχάριο αλλά δεν πρόκειται να τον συγκινήσει κιόλας.
Για να κινηθείς γρήγορα με το μικρό Kawasaki θα πρέπει να κρατήσεις ψηλά το δείκτη του στροφόμετρου και να εκμεταλλευτείς τη χορταστική του δύναμη ψηλά.
Για να μείνει το Kawasaki κοντά στο Honda, θα πρέπει ο αναβάτης του να κρατήσει ψηλά τις στροφές του δικύλινδρου μοτέρ. Σε αυτό το φάσμα λειτουργίας, θα ανταμειφθεί με ικανοποιητική ισχύ αλλά και ήχο που σίγουρα θα του φτιάξει τη διάθεση. Πάνω-κάτω τα ίδια ισχύουν και σε δρόμο με στροφές με τον αναβάτη του Kawasaki να καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια για να μείνει κοντά ή μπροστά από το νέο CBR250R. Η περισσότερη ροπή που κάνει την εμφάνισή της από πιο χαμηλά βοηθά το μικροκαμωμένο Honda να επιταχύνει πιο δυνατά στις εξόδους των στροφών. Σε αυτές τις συνθήκες το Ninja εκμεταλλεύεται τα καλύτερα φρένα του, αλλά και τη μεγαλύτερη σιγουριά που του προσφέρει το μπροστινό του. Αυτό βέβαια στις πιο γρήγορες στροφές, γιατί στα πιο κλειστά κομμάτια, το CBR, λόγω κινητήρα, έχει το πάνω χέρι. Και τα δύο πάντως είναι απόλυτα φιλικά και προοδευτικά σε αυτές τις συνθήκες και θα περιοριστούν κυρίως από τα ελαστικά τους που δείχνουν να έχουν καλές σχέσεις μόνο με πολύ καλής ποιότητας άσφαλτο. Τα ταξίδια σαφώς και βρίσκονται μέσα στις δυνατότητες των δύο μοτοσικλετών. Στην εθνική θα κινηθούν με άνεση και απόλυτη σταθερότητα κοντά στα 150 χλμ/ώρα, ενώ σε πιο χαμηλές ταχύτητες αίσθηση θα προκαλέσει η χαμηλή τους κατανάλωση. Ειδικά το Kawasaki, με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 17 λίτρων μπορεί να διανύσει περισσότερα από 350 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό!