…και για τις δύο μοτοσικλέτες του συγκριτικού υπήρξαν τα μεγαλύτερα μοντέλα των δύο ιαπωνικών εταιριών. Οι Ιάπωνες ήξεραν από την αρχή ότι στη σέλα τους θα βρεθούν αναβάτες που τώρα ξεκινούν την πορεία τους στους δύο τροχούς, αλλά και άλλοι, σαφώς μεγαλύτεροι σε ηλικία και με διαφορετικές αισθητικές προτιμήσεις. Για αυτό ακριβώς το λόγο και τα δύο μοντέλα είναι σύγχρονα σε εμφάνιση με τη ωριμότητα να κυριαρχεί στο σχεδιασμό τους. ¶λλωστε και οι μικρότεροι σε ηλικία θέλουν να μεγαλοδείχνουν πάνω στις μοτοσικλέτες τους!Τόσο το CBR, όσο και το Ninja, δανείζονται αρκετά στοιχεία από τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες των δύο εταιριών και όχι απαραίτητα από μία. Το Honda, σαν το νεότερο μέλος αυτής της κατηγορίας είναι και πιο φρέσκο αισθητικά και με τις μίνιμαλ γραμμές του ξεχωρίζει ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Η μειωμένη έκταση των "αιχμηρών" πλαϊνών πλαστικών του φέρινγκ και η λεπτοκαμωμένη ουρά φέρνουν στο νου τα μεγαλύτερα CBR. Το εντυπωσιακό φωτιστικό σώμα μπροστά, όμως, φωνάζει από μακριά…VFR 1200 και σε αυτό συνεισφέρει και η σχεδίαση της μάσκας με τα διαφορετικά επίπεδα. Το νέο 250άρι της Honda δεν προσπαθεί να "κρύψει" το μικρό του μέγεθος. Μάλιστα, κοιτάζοντάς το από συγκεκριμένες γωνίες, θα έπαιρνες όρκο ότι πρόκειται για παραλλαγή του επίσης νέου CBR125R. Τόσο μικρές είναι οι διαφορές του από πλευράς διαστάσεων σε σχέση με αυτό, αλλά και η φιλοσοφία στην κατασκευή του.Τα πράγματα είναι ακόμη πιο σοβαρά για το μοντέλο της Kawasaki όπου τα γραφικά έχουν περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα. Το λευκό πέρλα είναι το χρώμα που κυριαρχεί στο φέρινγκ και το ντεπόζιτο του Ninja.Τα πλαστικά της ουράς είναι βαμμένα μαύρα, κάτι που δίνει στη μοτοσικλέτα μία πολυτελή και συνάμα διαχρονική εμφάνιση ελαφρώνοντας αισθητικά το πίσω μέρος της. Το λευκό που κυριαρχεί, οι μεγαλύτερες συνολικά διαστάσεις και κυρίως το πιο συμβατικής σχεδίασης και φαρδύτερο φέρινγκ δίνουν στο μοντέλο της Kawasaki έναν αέρα μεγαλύτερης μοτοσικλέτας που θα εκτιμηθεί δεόντως από εκείνους που θεωρούν ότι το μεγαλύτερο είναι και καλύτερο.
Καλαίσθητοι οι καθρέπτες του Kawasaki αλλά το είδωλο που φτάνει στα μάτια του αναβάτη είναι περιορισμένο, ιδιαίτερα στο κάτω μέρος.
Στο Honda, τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα προς όλες τις κατευθύνσεις εξαιτίας των μεγαλύτερων στελεχών που τους φέρνουν σε καλύτερη θέση.