Φροντίζοντας για την τωρινή του συμβίωση με τον αναβάτη του (αλλά και για την επόμενη ζωή του, αφού οι καλές πράξεις φέρνουν καλό κάρμα και καταλήγουν στην ανύψωση για την επόμενη μετενσάρκωση), το HD2 προσφέρει περισσότερα στους δύο βασικούς τομείς της άνεσης και των χώρων. Η σέλα του επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο άνετη. Επιπλέον, βρίσκεται χαμηλότερα από αυτή του HD Evo, στα 790 χλστ.. Χάρη στη νέα σέλα, ο αναβάτης θα βολευτεί ευκολότερα, ανεξαρτήτως ύψους, ενώ παράπονο δε θα ακουστεί και από τον συνεπιβάτη, ο οποίος εξακολουθεί να έχει τις χειρολαβές στο πίσω μέρος για να κρατιέται. Όσον αφορά στην προστασία από τον αέρα, το HD2 παραμένει μάλλον αδικημένο, αλλά δεν περιμένεις κάτι περισσότερο από αυτό. Ως αυθεντικό δίκυκλο πόλης, διαθέτει κοντή ζελατίνα που συντάσσεται με την ανανεωμένη και πιο σπορτίφ αισθητική του scooter και, ως εκ τούτου, η προστασία από τον αέρα είναι ελάχιστη. Ούτως ή άλλως, με τελική που δεν ξεπερνά τα 135 χλμ./ώρα, οι ριπές του αέρα που θα χτυπήσουν στο κράνος ή τους ώμους του αναβάτη δεν είναι τόσο ενοχλητικοί. Βελτιωμένοι είναι και οι χώροι. Κάποιες αλλαγές σε αυτόν κάτω από τη σέλα τον έκαναν πιο λειτουργικό και χωρά πλέον ένα jet κράνος ή ένα μαζεμένων διαστάσεων full face. Επιπλέον, το HD2 διαθέτει και ντουλαπάκι (που κλειδώνει) στην ποδιά, ικανό να φιλοξενήσει αρκετά μικροπράγματα, καθώς και τη σχάρα στο πίσω μέρος και το γάντζο στην ποδιά. Τέλος, είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι το HD2 200i διατίθεται με top case 33 λίτρων στο βασικό του εξοπλισμό, κάτι που αυξάνει σε μεγάλο βαθμό τις μεταφορικές και αποθηκευτικές του δυνατότητες!
Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet ή ένα full face κράνος μαζεμένων διαστάσεων.
Στον εξοπλισμό του HD2 προστέθηκε και αυτό το χρήσιμο για τα μικροπράγματα ντουλάπι.
H σέλα είναι τοποθετημένη χαμηλότερα και παραμένει άνετη για δύο άτομα.