LIVE: κίνηση στους δρόμους

O πιο ισχυρός κινητήρας ανήκει στο Downtown 350, ενώ η μικρότερη κατανάλωση στο GTS 300i. Ικανοποιεί απόλυτα και το μοτέρ του XMAX.

O πιο ισχυρός κινητήρας ανήκει στο Downtown 350, ενώ η μικρότερη κατανάλωση στο GTS 300i. Ικανοποιεί απόλυτα και το μοτέρ του XMAX.

O πιο ισχυρός κινητήρας ανήκει στο Downtown 350, ενώ η μικρότερη κατανάλωση στο GTS 300i. Ικανοποιεί απόλυτα και το μοτέρ του XMAX.

Κινητήρες

Διαφορετικός κυβισμός, αλλά παραπλήσια απόδοση για τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας. Το KYMCO είναι αυτό που εμφανίζεται ισχυρότερο συνολικά, με ιδιαίτερη έμφαση στις χαμηλότερες στροφές λειτουργίας. Πολύ κοντά του το SYM, με εξαιρετικά μικρές διαφορές και ελάχιστα περισσότερη δύναμη στα ψηλά. Αναμενόμενα –λόγω κυβισμού- πιο πίσω μένει το XMAX,  του οποίου ο κινητήρας παρουσιάζει, ωστόσο, εξαιρετικά πολιτισμένη και προβλέψιμη λειτουργία. Στην κατανάλωση, το πιο οικονομικό αναδεικνύεται το SYM GTS 300, το οποίο καταναλώνει 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ ελάχιστα πιο πάνω, στα 3,8 βρίσκεται το Downtown. Το ΧΜΑΧ παρουσιάζει την μεγαλύτερη κατανάλωση του συγκριτικού, παρά το ότι έχει τον μικρότερο κινητήρα, με 4λτ/100 χμ. 
 

 
  • Θανασης

    Ο κινητηρας του xmax παρουσιαζει προβλεψιμη λειτουργια.τι εννοει ο ποιητης;δεν σβηνει;δεν μενει με τερμα στροφες κολλημενος;δηλαδη πρεπει να γραψουμε κατι για να μην μας κοψουν διαφημισεις

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Ο ποιητής εννοεί, δεν παρουσιάζει ξεσπάσματα ή τρύπες ισχύος στην λειτουργία του, που θα μπορούσαν να ξαφνιάσουν έναν αναβάτη. Ευχαριστούμε.

        2

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ