LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Γραμμική απόδοση, οικονομία και πολιτισμένη λειτουργία από τον σχετικά μικρό σε κυβισμό κινητήρα της Kawasaki.

Φρένα: Απολύτως φιλικά σε συμπεριφορά τα φρένα με το ABS να λειτουργεί πολύ καλά κάτω από όλες τις συνθήκες.

Όργανα: Το λευκό στροφόμετρο κυριαρχεί στον πίνακα πληροφοριών του Z300. Στη μικρή LCD οθόνη θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Σέλα: Φαρδιά στο πίσω μέρος της η σκληρή σέλα με το βάρος του αναβάτη να κατανέμεται ομοιόμορφα πάνω της, κάτι που τον κρατά άνετο για πολλή ώρα.

KTM 390 Duke

Τιμή: 4.590 ευρώ
+: Φοβερό κράτημα, επιδόσεις, κατανάλωση, τιμή, ABS
-: Τα πόδια διπλώνουν πολύ στα ψηλά αναστήματα
 
Μια απίστευτη έκπληξη για όλους -και για όλες-, που φέρνει ξανά στο προσκήνιο την χαρά της οδήγησης και την… απαγορευμένη φράση «sport μοτοσικλέτα» σε εποχή κρίσης. Κερδίζει το στοίχημα όχι μόνο για την ευχαρίστηση που προσφέρει στην καθημερινή οδήγηση, αλλά γιατί το κάνει αυτό με τους κανόνες που θέτει η αγορά σήμερα. Δηλαδή με ελάχιστο κόστος απόκτησης, αστεία κατανάλωση, κορυφαία ποιότητα και εξοπλισμό.  Επιδόσεις, κράτημα, fun factor και ποιότητα κατασκευής μεγάλης sport μοτοσικλέτας πολλαπλάσιου κυβισμού, χέρι-χέρι με τιμή και κατανάλωση… scooter. Αντε γεια, και να μας γράφετε!

Τα χρώματα, το design και ο εξοπλισμός δημιουργούν με την πρώτη κιόλας ματιά αντίστοιχη αίσθηση με κάποιο θηρευτή του ζωικού βασιλείου. Το 390 Duke δαγκώνει, και το δηλώνει. Όσον αφορά στο design, κυριαρχούν οι αιχμές, ενώ φυσικά το 390 πατάει πάνω στο σχέδιο και του μεγάλου αδελφού 690. Ο εξοπλισμός και η ποιότητα κατασκευής είναι σε επίπεδα που πραγματικά δεν πιστεύεις πως αντικρίζεις στην κατηγορία των 5 χιλιάδων ευρώ. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει άριστες λαβές και έλεγχο, κόβει πολύ και βοηθάει στους ελιγμούς, σε τοποθετεί σε επιθετική στάση, βάζοντας σε στην πρίζα για… αγριάδες. Η σέλα εκ πρώτης όψεως δείχνει να έχει λίγο αφρώδες, όμως ο σχεδιασμός της είναι τέλειος, και σε κρατάει φρέσκο και άνετο.

Οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι(!), όπως σε όλη τη σειρά, λεπτομέρεια που δεν έχουν καν οι μεγάλες μοτοσικλέτες! Το ψηφιακό πολυόργανο παρέχει φοβερό αριθμό ενδείξεων, ανάλογο του οποίου δεν θα συναντήσετε σε καμία άλλη μοτοσικλέτα της κατηγορίας. «More than meets the eye» αναφέρει η ΚΤΜ για το 390, «δεν το βάζει το μάτι σου» σε ελεύθερη μετάφραση. Και συνεχίζει: «με διαστάσεις και βάρος 125, αλλά δύναμη και επιδόσεις σοβαρής sport μοτοσικλέτας.» Πέρα για πέρα αληθινό! Φανταστείτε τα εξής. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι ίδια σε διαστάσεις σε όλη τη σειρά! Τι σημαίνει αυτό; Πρώτα από όλα δείχνει τις μαζεμένες διαστάσεις του ολοκαίνουργιου κινητήρα των 390κ.εκ.. Το μοτέρ είναι μονοκύλινδρο, ψεκαστό, 4βάλβιδο, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, με χωρητικότητα 375κ.εκ., και βάρος… 36 κιλών! Αποδίδει 44 καθαρόαιμα άτια στις 9.509σαλ. και ροπή 3,6Kgm/7.250σαλ., με τον κύλινδρο να έχει υποστεί επίστρωση Nikasil, και με τα ποτηράκια βαλβίδων να διαθέτουν επίστρωση DLC (Diamond like carbon).

Ο κινητήρας είναι που κάνει πλαίσιο και αναρτήσεις να αναφωνούν με ευτυχία: «τώρα μάλιστα»! Ιδανικές ισορροπίες; Αυτό που χρειαζόταν; Έτσι ακριβώς! Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι χάρμα οφθαλμών, πολύ πιο όμορφο από ότι θα ήταν ένα συμβατικό αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών, ενώ είναι και ελαφρύ. Οι αναρτήσεις είναι της WP (εταιρεία που ανήκει στην ΚΤΜ), με το ανάποδο πιρούνι των 43χλστ. μπροστά να έχει ίδια διάσταση με το πιρούνι του RC8R(!), ενώ το προοδευτικό πίσω αμορτισέρ συνδέεται χωρίς μοχλικό με το πλαίσιο. Τα φρένα είναι της Bybre (θυγατρική της Brembo). Η ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός πιάνει σε μια δισκόπλακα-ταψί 300χλστ., προσφέροντας φοβερή δύναμη και αντίστοιχη αίσθηση, Παράλληλα, η τελευταίας γενιάς μονάδα ABS 9Μ της Bosch είναι άριστη, και αφήνει απρόσκοπτο τον αναβάτη να φρενάρει στο όριο, επεμβαίνοντας μόνο όταν πραγματικά χρειάζεται, δίχως ενοχλητικά «χτυπήματα» στη μανέτα. Θα ρωτήσετε εύλογα εσείς: «είναι τόσο καλό το 390 Duke;» Και θα απαντήσουμε εμείς: «Όχι. Είναι καλύτερο!»

Η συνεργασία μεταξύ πλαισίου, κινητήρα, αναρτήσεων και ελαστικών είναι από τις καλύτερες που έχουμε συναντήσει –ειδικά στους ελληνικούς δρόμους. Η χρηστικότητα, και η αποτελεσματικότητα του 390 Duke σε καθημερινές συνθήκες δύσκολα βρίσκουν αντίπαλο. Έχουμε τη χαρά που προσφέρει μια ευέλικτη sport μοτοσικλέτα δίχως περιορισμούς, με επιταχύνσεις που αφήνουν πίσω πολλές μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Αν η ευτυχία στον κόσμο αυτό πηγαίνει για σας χέρι-χέρι με την οδήγηση μιας καλοστημένης, δυνατής, διασκεδαστικής μοτοσικλέτας, η ακόμα κι αν έχετε βλέψεις για διεθνή καριέρα stunt-rider, το 390 Duke είναι μία από τις πλέον άριστες επιλογές που θα μπορούσατε να κάνετε! Level up σε κάθε βόλτα! Γίνεται; ΓΙΝΕΤΑΙ!
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά KTM 390 Duke


Κινητήρας
Τύπος 4T,
1K, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 373,2
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 89Χ60
Συμπίεση (:1) 12,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 44/9.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,6/7.250
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 11
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 179
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος Ατσάλινο
χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι WP, 43
χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 150
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP,
ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.) 150
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300,
τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/210, μονοπίστονη
δαγκάνα, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 110/70-17"
Ελαστικό Π 150/60-17"
Διαστάσεις / Βάρος
Μήκος (χλστ.) Δ.Α.
Πλάτος (χλστ.) Δ.Α.
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.367
Ύψος σέλας (χλστ.) 860
Βάρος (κιλά) 139 (κενό)
Εξοπλισμός
ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ. Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer Ν
Yπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές / Σχάρα Ο/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ο

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ