LIVE: κίνηση στους δρόμους

Yamaha MT-07

Τιμή 6,950 ευρώ

+Συνδυασμός κυβικών και απόδοσης σε χαμηλή τιμή                                                                   
-Άνεση σέλας, μηδαμινή προστασία από τον αέρα

Στόχος της Yamaha ήταν να παρουσιάσει ένα μοντέλο, που θα ξέφευγε από τα βαρετά πρότυπα μιας καθημερινής χρηστικής μοτοσυκλέτας και μπορούμε να πούμε ότι πέτυχε διάνα. Ένας ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμός με το καλοζυγισμένο πλαίσιο, συνεισφέρουν στο να περαστεί η fun πλευρά της οδήγησης, στον αναβάτη. Μην ανησυχείτε όμως γιατί δεν πρόκειται να σας στοιχίσει ακριβά, όπως θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο με αυτά τα χαρακτηριστικά, που παραπέμπουν σε ακριβότερα σπορ δίκυκλα. Εξάλλου το ΜΤ-07 είναι η ζωντανή απόδειξη, ότι υπάρχουν ακόμα εκεί έξω μοτοσυκλέτες, που κατασκευάζονται με γνώμονα την διασκεδαστική πλευρά της οδήγησης, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει κανείς μια περιουσία για να την αποκτήσει. Ο συνδυασμός κυβικών δύναμης και τιμής το καθιστούν μια πολύ καλή επιλογή.
 
Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής  –  Όμορφο με τον τρόπο του

Η εμφάνιση δεν εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά, χωρίς ωστόσο να απογοητεύει, καθώς πρόκειται περισσότερο για μια ουδέτερη κατασκευή. Πίσω από τα πλαστικά και το αλουμινένιο κάλυμμα, κρύβεται επιμελώς το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, που περιλαμβάνει συμβατικό πιρούνι 41 χιλ, που δεν επιδέχεται ρυθμίσεων. Η σιλουέτα, είναι μικρή και λεπτοκαμωμένη και ο προβολέας έχει τοποθετηθεί χαμηλά στο πιρούνι. Το design του είναι φιλικό σε εμφάνιση, σε αντίθεση με την ουρά και τη σέλα, που παραπέμπουν σε supersport μοτοσυκλέτα. Την όμορφη όψη του κινητήρα, συμπληρώνει το κοντό τελικό εξάτμισης που έχει πάρει θέση κάτω από το μοτέρ. Οι δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα και το ασύμμετρο ψαλίδι καταλήγει σε ένα φαρδύ πίσω ελαστικό (180/55). Όμορφες carbon-look λεπτομέρειες στο ρεζερβουάρ, τόσο στην τάπα, όσο και στο μακρύ tank protector, αλλά και στα πλάγια. Αεροπορικού τύπου τάπα ρεζερβουάρ, πανέμορφοι ρεγουλατόροι στην αλυσίδα, ψηφιακή οθόνη στα όργανα ολοκληρώνουν την εικόνα του ΜΤ-07.
 
Κινητήρας – Σούζα, σούζα, σούζα

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει χωρητικότητα 689κ.ε και παράγει 74,8hp/9.000σαλ., με ροπή 6,9Kgm/6.500σαλ. Διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Η απουσία χαρτών ανάφλεξης και ride by wire γκαζιού δεν ενοχλεί, καθώς η απόκριση είναι ιδανική και παρόλο που ο κινητήρας δεν εντυπωσιάζει με τα παραγόμενα νούμερα, είναι γραμμικός και άμεσα εκμεταλλεύσιμος, σε όλο το φάσμα στροφών, χωρίς να παρουσιάζει ξεσπάσματα, σκαμπανεβάσματα και τρύπες στην απόδοσή του. Η απουσία μονόδρομου συμπλέκτη απαιτεί περισσότερη προσοχή στα κατεβάσματα, ώστε να μην υπάρχουν γλιστρήματα. Το ΜΤ-07 μπορεί να σηκώσει, με χαρακτηριστική άνεση, τον εμπρός τροχό στον αέρα  με τις πρώτες τρείς σχέσεις στο κιβώτιο. Είπαμε είναι διασκεδαστικό και το δείχνει.
 

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα – Δεν σε τρομάζει

Το ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς συνεργάζεται άριστα με το σεβαστών διαστάσεων πίσω ψαλίδι. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι μαλακές ως προς την απόσβεση, πράγμα που αποδεικνύεται ιδανικό στην ελληνική πραγματικότητα, καθώς η μοτοσυκλέτα θα βρει πρόσφυση και θα σας γεμίσει εμπιστοσύνη. Το μπροστινό πιρούνι και το μπροστινό φρένο ανταποκρίνονται πλήρως σε γρήγορες βόλτες και μόνο το πίσω φρένο είναι επιρρεπές σε μπλοκάρισμα. Ακόμα και σε συνθήκες οδήγησης στο όριο, η μοτοσυκλέτα δεν σε τρομάζει, όμως οι μαλακές αναρτήσεις και τα απλώς επαρκή, για οδήγηση στο όριο φρένα, σου υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό street μοντέλο, χωρίς όμως δυνατότητες, για χρήση πίστας.
 
Οδηγώντας – Πάνω από τα όρια της

Το ΜΤ-07 αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή, καθώς μόλις αρχίσεις να την οδηγείς ανακαλύπτεις ότι δεν σε ενοχλεί τίποτα πάνω της. Το ζύγισμα είναι ιδανικό με τη μοτοσυκλέτα όταν τη γέρνεις να μοιάζει πούπουλο. Παρουσιάζει υποδειγματική ευελιξία, η οποία εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη. Τα φρένα έχουν άριστη αίσθηση και καταφέρνουν να ανταποκριθούν, στις όποιες απαιτήσεις του αναβάτη. Οι αναρτήσεις μπορεί να μην ρυθμίζονται και να είναι low budget, αλλά προσφέρουν κράτημα πάνω από τα συνηθισμένα. Ο κινητήρας απολαυστικός με γραμμική απόδοση και σωστό ψεκασμό. Στο άνοιγμα του γκαζιού το ΜΤ-07 πετάγεται μπροστά, ελεγχόμενα πάντα και γρήγορα τόσο όσο χρειάζεται ώστε να σε βάλει σε mood διασκέδασης. Οι σούζες είναι στην καθημερινή διάταξη και είναι εύκολα διαχειρίσιμες. Ακόμα και για όσους δεν έχουν τόσες ανησυχίες, το ΜΤ-07 θα καταφέρει να σας μεταφέρει απροβλημάτιστα από το σημείο Α στο σημείο Β καταναλώνοντας ελάχιστη βενζίνη. Μοναδικές ατασθαλίες η άνεση της σέλας και η προστασία από τον αέρα. Το ΜΤ-07 είναι από εκείνες τις μοτοσυκλέτες που σε εντυπωσιάζουν , καθώς σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, σε κάθε στροφή, και σε κάθε φρενάρισμα, η ικανοποίηση που σου δίνει, είναι πανταχού παρούσα.
 
  Τεχνικά χαρακτηριστικά


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός ( κ.εκ )
689
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) 80 Χ 68,6
Συμπίεση ( :1 ) 11,5
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) 74,8/9.000
Ροπή ( kgm/σαλ) 6,9/6.500
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) 14,3
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) 5,3
Τελική ταχύτητα 215
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις Συμβατικό πιρούνι 41χιλ
Διαδρομή ( χλστ ) 137
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή ( χλστ ) 130
Φρένα Ε ( χλστ ) 2Δ/282, 4Ε
Φρένα Π ( χλστ ) Δ/245 1Ε
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός τροχός 120/70-17
Πίσω τροχός 180/55-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
Μήκος ( χλστ ) 2.085
Πλάτος ( χλστ ) 745
Μεταξόνιο ( χλστ ) 1400
Ύψος σέλας ( χλστ ) 805
Βάρος ( κιλά ) 182

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ