Τιμή: 6.395 ευρώ
+Ποιότητα, ευχάριστος κινητήρας
-Άνεση σέλας για μεγαλόσωμους αναβάτες
Η πρώτη εμφάνιση του SV650 συνοδεύτηκε με απόλυτη επιτυχία, αφού το γυμνό μοντέλο μεσαίου κυβισμού, με την όμορφη και λιτή εμφάνιση, είχε όλα τα στοιχεία που την ανέδειξαν ως μια all around μοτοσυκλέτα. Μπορούσε να αποτελέσει καθημερινό όχημα μετακίνησης, ενώ δεν έθετε περιορισμούς για μακρινές βόλτες με σβέλτο ρυθμό, έως και συμμετοχή σε track days. Παράγοντας επιτυχίας φυσικά αποτέλεσε και η χαμηλή τιμή του, που το έφερε ψηλά στις πωλήσεις ανά την Ευρώπη. Η Suzuki το 2015, αποφάσισε να επιστρέψει στο αρχικό concept, κατασκευάζοντας μια πιο σύγχρονη μοτοσυκλέτα που είναι φιλική στο χρήστη. Το νέο SV650 επιστρέφει για να παρουσιάσει μια προσιτή πρόταση καλαίσθητη και user friendly.
Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής – Κάτι από τα παλιά
Το νέο SV650 έχει αρκετές επιρροές από το παρελθόν του, καθώς έχει στοιχεία από το αρχικό μοντέλο. Ξεχωρίζει ο στρογγυλός προβολέας με το διάφανο κρύσταλλο και το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα. Η σιλουέτα είναι λιτή και μαζεμένη, όπως αρμόζει σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα, ενώ δεν λείπουν οι σύγχρονες λεπτομέρειες, όπως η ψηφιακή οθόνη στα όργανα. Η ουρά ενσωματώνει ένα διπλό LED φανάρι και το τελικό της εξάτμισης είναι μαζεμένο σε διαστάσεις. Η άψογη βαφή των πλαστικών και μεταλλικών επιφανειών, συνάδει με το υψηλό επίπεδο συναρμογής και συναρμολόγησης. Ποιοτικά φωνάζει made in Japan. Να σημειωθεί, τέλος, ότι τo νέο SV650 μπορεί να αποκτήσει ένα πιο ξεχωριστό ύφος, εφόσον το επιθυμεί ο αναβάτης του χάρη στη σειρά αξεσουάρ που εξελίσσει η Suzuki.
Κινητήρας – Με την παλιά συνταγή
Το 8βάλβιδο μοτέρ που κινεί το νέο SV βρίσκεται κοντά μας τα τελευταία 16 χρόνια και είναι ο συνδετικός κρίκος της μοτοσικλέτας με το πρώτο SV650. Είναι ένας κινητήρας που πρέπει να σχεδιάστηκε με τη ματιά των μηχανικών της ιαπωνικής εταιρίας στο μέλλον. Πώς αλλιώς εξηγείται το γεγονός ότι σε αυτή την τελευταία του αναβάθμιση του, όχι μόνο καταφέρνει να περνά τις προδιαγραφές Euro 4 αλλά είναι και ισχυρότερος από εκείνον του Gladius; Η ιστορία βρίσκεται πίσω από τα 60 ανασχεδιασμένα εξαρτήματα, με τις σημαντικότερες αλλαγές να εντοπίζονται στο νέο ψυγείο, το μεγαλύτερο βεντιλατέρ και τα καινούργια πιστόνια με ειδική επίστρωση. Το νέο ηλεκτρονικό βοήθημα Low RPM Assist ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα κατά την εκκίνηση, ώστε να κάνει ευκολότερες τις εκκινήσεις. Η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 4 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει ίδια, αλλά κορυφώνεται 1.700 σ.α.λ. ψηλότερα σε σχέση με πριν (8.100 έναντι 6.400).
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα – Δοκιμασμένες λύσεις
Οι συμβατικές λύσεις σε αναρτήσεις και φρένα κράτησαν το κόστος χαμηλά. Είναι περιφερειακά που έχουν δώσει τα διαπιστευτήρια τους και βρήκαν τη θέση τους και στο SV650. Έτσι μπροστά βλέπουμε το συμβατικό πιρούνι του Gladius με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., άνευ ρυθμίσεων, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτισή του. Στα φρένα, οι διπίστονες δαγκάνες είναι της Tokico και συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 290 χλστ. Από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει ούτε το ABS, το οποίο είναι μια ολοκαίνουρια μονάδα της Nissin, σχεδόν ένα κιλό ελαφρύτερη από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου. Πολλές μικρές αλλαγές που φτάνουν τις 70 είχαμε στο πλαίσιο της μοτοσικλέτας! Αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί το βάρος του, να γίνει πιο λεπτό το SV και να πέσει το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας κατά οχτώ ολόκληρα κιλά, στην έκδοση με το ABS.
Οδηγώντας – User friendly
Το SV650 είναι μια φιλική μοτοσυκλέτα με μεγάλη ευχρηστία. Οι ελιγμοί γίνονται παιχνίδι χάρη στην σωστή κατανομή βάρους, ενώ το Low RPM Assist σε αφήνει να ξεκινήσεις ακόμα και με κλειστό γκάζι. Κρατάτε το γκάζι κλειστό και εκτελείτε ελιγμούς χωρίς πρόβλημα σαν να βρίσκεστε σε scooter. Μόνο ο V κινητήρας δίνει ελαφρώς βαρύτερη αίσθηση σε σχέση με τον εν σειρά ανταγωνισμό. Η λειτουργία του ABS είναι υποδειγματική στους γυαλιστερούς δρόμους, ενώ ο ελαστικός κινητήρας τραβάει άμεσα από τις χαμηλές στροφές. Ο ροπάτος χαρακτήρας, σας επιτρέπει να κινείστε με μία ή δύο ταχύτητες πάνω. Ανοίγοντας το γκάζι το σύνολο παραμένει υπάκουο, είναι όμως έτοιμο για παιχνίδι, ανεξαρτητοποιώντας ελεγχόμενα την ουρά. Τα φρένα κάνουν καλή δουλειά, ενώ το αμορτισέρ δυσκολεύεται σε συνεχόμενες ανωμαλίες, προειδοποιώντας ωστόσο έγκαιρα τον αναβάτη. Με το SV650 μπορείτε να ταξιδέψετε άνετα με ταχύτητες κοντά στα 140χλμ και με κατανάλωση επιπέδου scooter.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
---|---|
Τύπος | 4Τ, V2, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός ( κ.εκ ) |
645 |
Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) | 81 X 62.6 |
Συμπίεση ( :1 ) | 11.2 |
Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) | 75/8.500 |
Ροπή ( kgm/σαλ) | 6.5/8.100 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) | 13.8 |
Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) | 4.6 |
Τελική ταχύτητα | 215 |
ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούνι 41χιλ. |
Διαδρομή ( χλστ ) | 125 |
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή ( χλστ ) | 63 |
Φρένα Ε ( χλστ ) | 2Δ/290, 2Ε |
Φρένα Π ( χλστ ) | Δ/260 1Ε |
ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
Εμπρός τροχός | 120/70-17 |
Πίσω τροχός | 160/60-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ | |
Μήκος ( χλστ ) | 2.140 |
Πλάτος ( χλστ ) | 760 |
Μεταξόνιο ( χλστ ) | 1.445 |
Ύψος σέλας ( χλστ ) | 785 |
Βάρος ( κιλά ) | 197 |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
SV......ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ !
Προσωπική μου επιλογή το sv