Ο όρος scrambler πρωτοεμφανίστηκε πριν από πολλές 10ετίες για να περιγράψει εκείνες τις μοτοσικλέτες δρόμου που είχαν τροποποιηθεί ώστε να μπορούν να κινούνται με σχετική άνεση στο χώμα. Εργονομικά, το Scrambler θα καταφέρει να βολέψει ένα μεγάλο φάσμα σωματότυπων. Η σέλα φέρει πλούσιο αφρώδες και βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος. Το στρογγυλό όργανο-πίνακας πληροφοριών φέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και το μόνο που λείπει είναι ένας δείκτης βενζίνης. Ο αερο-ελαιόψυκτος V2 των 90 μοιρών, προέρχεται από το Monster 796, και έχει δεχθεί αλλαγές για πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών. Η ιπποδύναμη για το Scrambler ανέρχεται στους 75 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή στα 6,9 Kgm στις 5.750σαλ.
Για το πλαίσιο, η Ducati χάρισε στο Scrambler ένα ατσάλινο, κλασικό χωροδικτύωμα, αν και το συγκεκριμένο είναι βαμμένο μαύρο. Για τις αναρτήσεις η Ducati επέλεξε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba χωρίς ρυθμίσεις, με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., ενώ το αμορτισέρ έχει τοποθετηθεί παράκεντρα και φέρει ρύθμιση μόνο για την προφόρτιση του ελατηρίου. Τα φρένα προέρχονται από τη Brembo, με ένα μονό δίσκο 330 χλστ. μπροστά που συνεργάζεται με 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα. κι ένα 245χλστ. πίσω που φέρει δαγκάνα μονού εμβόλου. Το πακέτο πέδησης συμπληρώνεται από τη μονάδα ABS 9.1MP ΑMS της Bosch. Το μοντέλο της ιταλικής εταιρίας, καταφέρνει να δώσει ένα ξεχωριστό χρώμα στις καθημερινές σας μετακινήσεις και να σας κάνει να νιώσετε ξεχωριστοί πάνω στη σέλα του, χάρη φυσικά και στην ρετρό του σχεδίαση.
Οι αναρτήσεις με το ασφάλτινο set up και τις σχετικά μεγάλες διαδρομές δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, θα σας επιτρέψει να κινηθείτε ταχύτατα και να βάλετε τα γυαλιά ακόμη και σε μικρά scooters και παπιά! Στον επαρχιακό δρόμο με σφιχτό στροφιλίκι, το Scrambler δείχνει με το παραπάνω ότι είναι και Ducati. Θα πάρει πανεύκολα μεγάλες κλίσεις, ενώ με την ίδια ευκολία θα αλλάξει κατεύθυνση. Στην έξοδο της στροφής ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί την πρόσφυση και να εκσφενδονιστεί μέχρι την επόμενη ή να ανοίξει το γκάζι απότομα και να απολαύσει γλυκά ελεγχόμενα drift.
Στο χώμα, η μικρή αίσθηση του βάρους συνεχίζει να αποτελεί μεγάλο ατού και σε αυτό το τερέν και σε πατημένο χωματόδρομο, η μοτοσικλέτα θα κινηθεί σχετικά γρήγορα με τις ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις να αποτελούν και εδώ μέρος του μενού. Οι solo βόλτες εκτός πόλης με ακτίνα δράσης περίπου 200 χλμ. είναι απόλυτα εφικτές ακόμη και αν επιλέξετε τον αυτοκινητόδρομο. Καλύτερη επιλογή για διασκέδαση και ξεφάντωμα ο επαρχιακός.