Ο υποκινητής, ο μπαχαλάκιας, ο προβοκάτορας! Φανταστικός ο κινητήρας του XSR700, σε αυτόν οφείλεται κυρίως η fun προσωπικότητα της μοτοσικλέτας.

Μια χαρά τα φρένα, με ισχύ, αίσθηση και ένα πολύ καλό στην λειτουργία του ABS.

Yamaha XSR 700

Τιμή: 8.150 ευρώ 

+: Fun χαρακτήρας, Κινητήρας, Ελαφριά αίσθηση 
-: Ενδοτικό πιρούνι υπό πίεση, τιμή σε σχέση με το MT-07

Πρόκειται για μια νέα προσθήκη στην “Faster Sons” οικογένεια μοντέλων της Yamaha, που χαρακτηρίζονται από custom build άποψη, συνδυάζοντας σύγχρονα και ρετρό στοιχεία. Είναι ένα naked στο οποίο επιχειρείται σύντηξη industrial, vintage και σημερινού design. Ποιοτικά δεν υπάρχουν “εκπτώσεις” σε υλικά και κατασκευή, αλλά ούτε και το λούσο που χαρακτηρίζει ακριβότερες μοτοσικλέτες. Το XSR700 είναι άνετο διαθέτοντας μια σχετικά όρθια θέση οδήγησης. Η σέλα έχει αποκτήσει περισσότερο αφρώδες και παρουσιάζεται πιο ανατομική, ενώ τα πόδια τοποθετούνται σε φυσιολογικές γωνίες. 

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα στρογγυλό “κοντέρ” φουλ ψηφιακό, στο οποίο χωράνε ουκ ολίγες πληροφορίες. Γνώριμος ο κινητήρας από το MT-07, δεν άλλαξε καθόλου στο XSR700 και αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό! Δικύλινδρος σε σειρά, με στρόφαλό 270 μοιρών, χωρητικότητα 689 κ.εκ. και απόδοση 74,8 ίππων και 6,9 kg-m ροπής. Έχει γεμάτη απόδοση παντού, είναι ροπάτος, στροφάρει εύκολα και σχεδόν σε παρακάλα να τον ξεζουμίζεις σε κάθε περίσταση ακόμα και αν δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.  Το πλαίσιο του XSR700 είναι μόνης ραχοκοκαλιάς με κάποια στοιχειά χωροδικτυώματος από τον λαιμό μέχρι την μέση του, ανοικτό περιμετρικό από εκεί και πίσω. 

Στον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων, έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41χλστ. και διπλούς δίσκους “μαργαρίτες” 282χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά  και μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και μονό δίσκο 245χλστ, με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Με το XSR700, η Yamaha δημιούργησε μια μοτοσικλέτα που “χωράει” την υπερβολή της στην καθημερινότητα σου. Όσο χρειάζεται, έτσι για να αισθάνεσαι συχνά ότι την φτάνεις στα όρια της, κάτι που είναι ιδιαίτερά απολαυστικό. Με κυριότερο υποκινητή τον κινητήρα, αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση φρένων και αναρτήσεων, το XSR700 σε βάζει συνεχώς “στην πρίζα” και σε προκαλεί να παίξεις μαζί του. Όταν υπάρχει ροή στην κίνηση, το XSR700 πετάγεται να γεμίσει όποιο κενό και αν βρεθεί μπροστά του, ενώ σε ανοικτό πεδίο, απλά ανοίγεις το γκάζι και φτάνεις εύκολα σε ταχύτητες που σηκώνουν αυτόφωρο.  Έξω από την πόλη, η μοτοσικλέτα μπορεί να στείλει το ταχύμετρο πάνω από τα 200 με ευκολία και παραμένει σταθερή, ενώ σε επαρχιακούς δρόμους το πεδίο το χαμόγελο επιστρέφει στα χείλη, αφού οι συνθήκες επιτρέπουν το ξεδίπλωμα των αρετών της μοτοσικλέτας. 

Mε το XSR700  μπορείς να “ξελυσσάξεις” στα στροφιλίκια γλεντώντας το, είτε οδηγώντας με ακρίβεια, γραμμές, συνέπεια και τέτοια επιστημονικά, είτε πηγαίνοντας χύμα και σχιζοφρενικά του τύπου “α, ωραία θεά εδώ κάτσε να την θαυμάσω λίγο” και σε 5 δεύτερα να έχεις στύψει το γκάζι μπαίνοντας όπως στην επόμενη στροφή.