LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η άποψή μας

Μεταξύ μας τώρα, μοτοσικλέτες σαν και αυτές τις αγοράζεις για το κέφι σου και όχι γιατί εξυπηρετούν πρακτικές σου ανάγκες και άλλα τέτοια ωραία politically correct. Ως εκ τούτου, κουμάντο στα “γούστα” του καθενός δεν κάνουμε, όποιο και από τα τρία και αν σας “γυαλίσει” χαμένοι δεν θα βγείτε, αυτό σας το εγγυόμαστε 100%! 

Το Kawasaki είναι “ταμάμ” για τους βαμμένους γιαπωνεζόφιλους, για αυτούς που θέλουν “τετρακυλινδρίλα” στο max και το “brutal” που βγάζουν παροδοσιακά οι μοτοσικλέτες από το Akashi. Το GSX-S είναι ο “ελβετικός σουγιάς”, θα σας πάει με γραβάτα και χαρτοφύλακα στο γραφείο αλλά στο σχόλασμα, με μια γκαζιά, θα ξεχάστε όλους τους πληθυντικούς ευγενείας, τα meeting και το στρες και θα οδηγηθείτε σε έναν σκοτεινό αλλά γοητευτικό δίτροχο κόσμο. 

Το ΜΤ-10 της Yamaha είναι μια για όσους επιθυμούν μια μοτοσυκλέτα με ξεχωριστή σχεδίαση, άνετη-καθημερινή εργονομία, πολύ καλό στήσιμο για ένα ευρύ πεδίο χρήσης και φυσικά  ξεχωριστός κινητήρας που προσφέρει παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις. Μάζι του μπορέι να ανακαλύψετε τη σκοτείνη πλευρά σας  και μπορείτε να τα βάλετε με όλους στα ίσια, αφού δεν υπολείπεται κάπου. 

Αν θα έπρεπε όμως να επιλέξουμε ένα, αυτό θα ήταν το Super Duke, μόνο και μόνο γιατί είναι το πιο υπερβολικό, όπως αρμόζει σε μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας. Όταν μάλιστα αυτή η υπερβολή δεν είναι κατ΄ανάγκη επικίνδυνη αλλά προσιτή από όλους, ε, τότε δύσκολα να πεις όχι. Φανταστείτε τον απαγορευμένο καρπό του φίδουκλα στον παράδεισο, χωρίς τις συνέπειες της έκπτωσης από αυτόν. Αμαρτωλός με προνόμια, που το έχετε ξαναδεί αυτό; Ναι, είναι πιο ακριβό και μάλιστα με διαφορά, αλλά το αξίζει. 


Τεχνικά Χαρακτηριστικά Κawasaki Z 1000


Κινητήρας Kawasaki Z1000 KTM 1290 Super Duke R Suzuki GSX-S 1000 Yamaha MT-10
Τύπος 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 4Τ,
V2 75μοιρών, Υ/Ψ
4Τ,
4Κ, Υ/Ψ, 16β
4Τ,
4Κ, Υ/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.043 1.301 999 998
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 77 Χ 56 108 Χ 71 73,4 X 59 79 Χ 50,9
Συμπίεση (:1) 11,8 13,2 12,2 12
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 142/10.000 180/8.870 144 160/11.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,3/7.300 14,7/6.500 Δ/Α 11,3/9.000
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Ηλ.Ψεκασμός Ηλ.Ψεκασμός Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17 18 17 17
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 8,5 7,6 6,9 7,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250 270 260+ 265
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών Ατσάλινο
χωροδικτύωμα
Περιμετρικό
αλλουμινίου δύο δοκών
Αλουμινίου
δύο δοκών τύπου διαμάντι
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD Showa 41χιλ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ USD WP 48χιλ ΠΕ, ΑΣ,
ΑΕ
USD Kayaba 43χιλ,
ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
Ανεστραμμένο 43χιλ,
ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.) 120 125 120 Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ Showa, ΠΕ,ΑΕ Μονό αμορτισέρ WP,
ΠΕ, ΑΣ ,ΑΕ
Αμορτισέρ Kayaba,
ΠΕ,ΑΕ
Αμορτισέρ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.) 122 156 Δ/Α Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS 2Δ/320, 4Ε, ABS 2Δ/310, 4Ε Brembo,
ABS
2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/250, 1Ε, ABS Δ/240, 2Ε, ABS Δ/250, 2Ε, ABS Δ/240, 2Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17 120/70-17 120/70-17 120/70-17
Ελαστικό Π 190/50-17 190/55-17 190/50-17 190/55-17
Διαστάσεις / Βάρος
Μήκος (χλστ.) 2.045 2.104 2.115 2.095
Πλάτος (χλστ.) 790 793 795 800
Μεταξόνιο (χλστ.) 815 835 1.460 1.400
Ύψος σέλας (χλστ.) 1.435 1.482 810 825
Βάρος (κιλά) 221 Δ/Α 209 210
Εξοπλισμός
ABS / Ρυθμ. Ν/Ο Ν/Ν Ν/Ν N/O
Τraction Control / Ρυθμ. O/O Ν/Ν Ν/Ν N
Στροφόμετρο Ν Ν Ν N
Immobilizer N Ν Ν N
Yπολογιστής ταξιδιού N Ν Ν O
Μερικός χιλιομετρητής Ν Ν Ν N
Ένδειξη βενζίνης Ν Ν Ν N
Δείκτης θερμοκρασίας O Ν Ο N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ν Ο O
Ζελατίνα / Ρυθμ. O/O Ο/Ο Ο/Ο N/O
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N Ν/Ν Ν/Ν N/O
Πλάγιο σταντ Ν Ν Ν N
Κεντρικό σταντ O Ο Ο O
Χειρολαβές / Σχάρα O/O Ο/Ο Ο/Ο O/O
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν Ν/Ν Ν/Ν N/N

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ