Το νέο SV650 εκπληρώνει άριστα τον ρόλο του ως μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης και δεν σταματά εκεί. Προσθέτει πάνω σε αυτό αφού οι δυνατότητές του δεν το περιορίζουν μόνο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Υψηλότατη ποιότητα κατασκευής, διαχρονικό look, αλλά και ευχάριστος χαρακτήρας σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Επιστροφή στις ρίζες για το SV650 και αυτό είναι εμφανές στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας. Το νέο βρίσκεται κοντά στο πρώτο μοντέλο της σειράς με το στρογγυλό φανάρι με το διάφανο κρύσταλλο και το ατσάλινο πλέον πλαίσιο χωροδικτύωμα –έναντι του original αλουμινένιου- να κυριαρχούν στη σχεδίαση.
Λεπτή μαζεμένη και λιτή σιλουέτα, όπως άλλωστε πρέπει να είναι ένα γυμνό V2, με διαχρονικές αλλά και σύγχρονες λεπτομέρειες, όπως η ψηφιακή LCD οθόνη. Ποιοτικά το SV650 καταφέρνει να ξεχωρίζει, και από τον ανταγωνισμό, καθώς αποτελεί γνήσιο Made in Japan “προϊόν ”. Το SV650 θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για καθημερινή μετακίνηση. Οι σχεδιαστές της Suzuki έχουν φροντίσει φυσικά για αυτό. Ποιοτικό και σκληρό είναι το αφρώδες της, το οποίο είναι λιγότερο από το ιδανικό, για πολύ συγκεκριμένο λόγο όμως: το μειωμένο αφρώδες ανάγει τη σέλα σε μία από τις χαμηλότερες στην κατηγορία με το ύψος από το έδαφος να φτάνει στα 785 χλστ. Η γενικότερη θέση οδήγησης όμως είναι απολύτως αποδεκτή. Η ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων είναι σχετικά μεγάλη σε μέγεθος και οι πληροφορίες που παρουσιάζει είναι ευδιάκριτες.
Ο κινητήρας του SV650 πρέπει να σχεδιάστηκε με τη ματιά των μηχανικών της ιαπωνικής εταιρίας στο μέλλον. Σε αυτή την τελευταία του αναβάθμιση του, όχι μόνο καταφέρνει να περνά τις προδιαγραφές Euro 4, αλλά είναι και ισχυρότερος από εκείνον του Gladius. Για να το πετύχουν αυτό οι Ιάπωνες ανασχεδίασαν περισσότερα από 60 εξαρτήματα του αειθαλούς μοτέρ με τα δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο. Η ισχύς παρουσιάζεται αυξημένη κατά τέσσερις ίππους, μόλις 100 στροφές ψηλότερα, ενώ η ροπή έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα αλλά κορυφώνεται πλέον 1.700 σ.α.λ. ψηλότερα σε σχέση με πριν (8.100 έναντι 6.400). Η προσιτή τιμή για Made in Japan μοτοσικλέτα, έγινε εφικτή με τη χρήση περιφερειακών (αναρτήσεις, φρένα) που έχουμε δει και σε παλιότερα μοντέλα της Suzuki. Έτσι μπροστά βλέπουμε το συμβατικό πιρούνι του Gladius με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., άνευ ρυθμίσεων, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτισή του. Στα φρένα, οι διπίστονες δαγκάνες είναι της Tokico και συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 290 χλστ.
Από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει ούτε το ABS, το οποίο είναι μια ολοκαίνουρια μονάδα της Nissin, σχεδόν ένα κιλό ελαφρύτερη από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου. Είναι μια πολύ φιλική μοτοσικλέτα που κάνει τα πάντα με μεγάλη ευκολία. Στο κέντρο της πόλης το νέο SV650 αποδεικνύεται ένα πραγματικό διαμαντάκι. Το “Low RPM Assist” δουλεύει άρτια και σε αφήνει να ξεκινήσεις ακόμη και αν δεν ανοίξεις καθόλου το γκάζι. Στους ελιγμούς, βέβαια, βοηθά και η σωστή κατανομή του βάρους που κάνει το SV να θυμίζει ακόμη ελαφρύτερη μοτοσικλέτα από αυτό που είναι.
Το ABS λειτουργεί πολύ καλά στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης, ενώ ιδιαίτερα ευχάριστος είναι και ο κινητήρας. Είναι πολύ ελαστικός και η απόδοσή του είναι μεστή από τις χαμηλές στροφές. Τον ευχάριστο χαρακτήρα του SV θα τον απολαύσει ο αναβάτης και σε δρόμο με στροφές. Η μοτοσικλέτα αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση, το πιρούνι της παραμένει βιδωμένο και υπό πίεση, ενώ το πίσω μέρος θα ανοίξει και εδώ την τροχιά του πάντα ελεγχόμενα.