LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας παρουσιάζει γραμμική απόδοση.

Ευανάγνωστα όργανα λευκό φωτισμό.

Yamaha MT-07

Τιμή: 6.950 ευρώ  

+: Απίστευτα διασκεδαστικό, προσιτή τιμή
-: Μαλακές αναρτήσεις στο όριο

Τέτοιο συνδυασμό κυβικών, δύναμης, και fun χαρακτήρα και σε προσιτή τιμή, είναι δύσκολο έως αδύνατο να συναντήσετε σε καινούργια μοτοσικλέτα τη σήμερον ημέρα. Πρεσβεύει πάνω από όλα τη διασκέδαση με δύο τροχούς, διασκέδαση που πολλοί κατασκευαστές τείνουν να διαγράψουν όταν στην εξίσωση κύριος στόχος είναι η χαμηλή τιμή απόκτησης. Χωρίς να πέφτει στην παγίδα της παρουσίασης μιας ακόμα βαρετής, εξημερωμένης οικονομικής μοτοσικλέτας, καταφέρνει να συνδυάσει την απόλαυση που έχουμε συνηθίσει να εισπράττουμε από ακριβά Sport δίκυκλα. 

Όμορφη με την πρώτη ματιά, λεπτή και μικροκαμωμένη, δίχως παρόλα αυτά να φέρνει επανάσταση με τη σχεδίαση της. Προβολέας πιο πολύ φιλικός παρά επιθετικός σε εμφάνιση, χαμηλά τοποθετημένος στο πιρούνι. Ουρά και σέλα αναβάτη-συνεπιβάτη που θυμίζει Supersport κατασκευή. Μικρά παράπονα από την ποιότητα των αυτοκόλλητων, και από τα ζιπάκια και τα καλώδια που έχει στο οπτικό του πεδίο ο αναβάτης. Η αίσθηση στις στατικές μετακινήσεις είναι ελαφριά, ενώ η στάση που το 07 τοποθετεί τα μέλη και τον κορμό του αναβάτη είναι πιο πολύ άνετη παρά επιθετική. Τα όργανα είναι ευανάγνωστα, με στιλάτο λευκό φωτισμό. 

Η σέλα είναι αρκετά χαμηλή στα 805 χιλιοστά και είναι για αθλητικούς τύπους, καθώς το μερίδιο του αναβάτη διαθέτει ισχνό υλικό, και σε μεγάλες βόλτες θα κατεβείτε ελαφρώς πιασμένοι.Ο ολοκαίνουργιος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της Yamaha έχει χωρητικότητα 689κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Παράγει 74,8hp/9.000σαλ., με ροπή 6,9Kgm/6.500σαλ. Η δύναμη του συγκεκριμένου κινητήρα παρόλο που είναι χορταστική, δεν εντυπωσιάζει με τα άλογα που παράγονται, όμως το κάνει με τον γραμμικό τρόπο που αυτά καλπάζουν, και με το πόσο εκμεταλλεύσιμα είναι, τόσο σε καθημερινή χρήση, όσο και σε καταστάσεις οδηγικής παράνοιας. Το ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς συνεργάζεται άριστα με το σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι, κρατώντας υπό έλεγχο τη μοτοσικλέτα σε όλες τις συνθήκες. 

Το πιρούνι και το πίσω, οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ είναι πολύ μαλακά σε αποσβέσεις, γεγονός που βοηθάει πάρα πολύ τόσο την άνεση στις ελληνικές συνθήκες, όσο και την πρόσφυση. Σε αστικές, αλλά και σβέλτες καταστάσεις στον επαρχιακό, το πιρούνι εμπνέει εμπιστοσύνη, το μπροστινό φρένο έχει άριστη αίσθηση μαζί με πολύ καλή δύναμη, και μόνο το πίσω φρένο αποδεικνύεται ευαίσθητο στην πίεση, καθώς θα μπλοκάρει σε κακή άσφαλτο, αν δεν προσέξετε. 

Το εντυπωσιακό είναι πως ακόμα και σε παρανοϊκού τύπου οδήγηση, το κούνημα των αναρτήσεων δεν σε τρομάζει, η μοτοσικλέτα συνεχίζει να σου εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη, και δεν φτάσαμε ποτέ σε επικίνδυνες καταστάσεις. Κάθεσαι πάνω της, και την αισθάνεσαι μικρή, παιχνιδάκι! Τη ζυγίζεις, δεξιά-αριστερά... πούπουλο. Λίγο πιο κλειστά τα χέρια στο τιμόνι από ότι θα τα ήθελες, αλλά μόλις αρχίσεις να οδηγείς ανακαλύπτεις πως δεν σε ενοχλεί. Βασικά, αυτό είναι ένα αξιοπρόσεκτο χαρακτηριστικό του 07. ΤΙΠΟΤΑ δεν σε ενοχλεί πάνω της, στην οδήγηση. Το γκάζι γραμμικό, όσο δίνεις, τόσο παίρνεις, ο ψεκασμός αλάνθαστος. Η ευελιξία της μοτοσικλέτας παραδειγματική, όπως και η εμπιστοσύνη που εμπνέει στον αναβάτη. Κράτημα, πάνω από τα συνηθισμένα -ειδικά αν αναλογιστείς τις low budget αναρτήσεις. 

Τα φρένα, έχουν άριστη αίσθηση (το μπροστινό -που έχει μεγαλύτερη σημασία όμως-, όχι τόσο το πίσω). Ανοίγεις το γκάζι, και το 07 τινάζεται μπροστά, όχι εκτός ελέγχου, όχι σπινάροντας σαν τρελό, αλλά όσο γρήγορα χρειάζεται για να ανάψουν τα αίματα. Πολύ πάνω από το άθροισμα των μερών της; Ναι, το MT-07 είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που σε εντυπωσιάζουν ακριβώς για αυτό το χαρακτηριστικό.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ