LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έγχρωμος πίνακας οργάνων που θυμίζει smartphone.

Ο πιο ισχυρός μονοκύλινδρος παραγωγής.

KTM 690 Duke

Τιμή: 8.790 ευρώ  

+: Κινητήρας συνολικά, πλαίσιο, φιλικότητα
-: Χωρίς αλλαγές στο design

Το ανανεωμένο 690 Duke είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα που κρύβει μέσα της ένα μεγάλο μέρος από τη γοητεία των πρώτων Duke με απίστευτη μαεστρία. Πολιτισμένο και απίστευτα φιλικό, με τεράστιες δυνατότητες που ξεφεύγουν από τα όρια του δικύλινδρου ανταγωνισμού, με παρεμφερή κυβισμό και απόδοση. Απόλυτα φιλικό commuter, απόλυτα φιλικό υπερ-όπλο. Βγάλτε και τα ηλεκτρονικά και ξεσαλώστε, περάστε σε άλλο επίπεδο νιρβάνας ή αφήστε τα και απολαύστε γρήγορη και ασφαλή οδήγηση εντός και εκτός των τειχών, ακόμη και σε πίστα. 

Ο μονοκύλινδρος Δούκας είναι μια λιτή και ιδιαίτερα προσεγμένη κατασκευή. Η ποιότητα και το φινίρισμα των πλαστικών βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα μεταλλικά μέρη. Η θέση οδήγησης θα βολέψει σχεδόν τους πάντες. Ο νέος έγχρωμος πίνακας πληροφοριών με αισθητήρα φωτός που αντιστρέφει τα χρώματά του ανάλογα με το αν είναι μέρα ή νύχτα, θυμίζει smartphone που έχει τοποθετηθεί μέσα σε προστατευτικό κάλυμμα. Πολλές ήταν οι αλλαγές που δέχτηκε ο πανίσχυρος μονοκύλινδρος κινητήρας, ο πιο προηγμένος μονοκύλινδρος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής. Η αυστριακή εταιρία πείραξε το μοτέρ σχεδόν παντού κάνοντάς το πιο “καθαρό” αλλά και πιο δυνατό.

Ισχύς και ροπή αυξήθηκαν κατά επτά και έξι τοις εκατό αντίστοιχα και το φάσμα λειτουργίας αυξήθηκε κατά 1.000 ακόμη στροφές με μέγιστο όριο περιστροφής τις στρατοσφαιρικές 9.000 σ.α.λ. Το γκάζι είναι ride-by-wire, οι χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό είναι τρεις (Standard, Sport, Rain), ενώ ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος. Το πανάλαφρο-μόλις εννιά κιλά- πλαίσιο χωροδικτύωμα από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι παρέμεινε ως είχε. Το πιρούνι προέρχεται από την WP, δεν ρυθμίζεται, αλλά όπως και το αμορτισερ που φέρει προφόρτιση ελατηρίου έχει σεταριστεί ειδικά για το Duke. Στον τομέα των φρένων το Duke χρησιμοποιεί μια 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα της Brembo και δίσκο διαμέτρου 320 χλστ. -240άρης δίσκος και διπίστονη δαγκάνα πίσω. 

Η πολύ καλή τους απόδοση επαρκεί πλήρως για το 95% των περιπτώσεων και μόνο αν αρχίσετε να πιέζετε πολύ το Duke -το οποίο σηκώνει τεράστια πίεση- θα θέλατε περισσότερη δύναμη. Το ABS κάνει επίσης πάρα πολύ καλή δουλειά. Θα επέμβει μόνο αν το προκαλέσετε ή σε καταστάσεις πανικού και θα λειτουργήσει άψογα. Με “δούλεμα” που θυμίζει τα αγωνιστικά μοτέρ της ΚΤΜ και γραμμικότατη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας, το εξαιρετικό μοτέρ δεν έχει το “μπαμ” που περιμένεις από ένα μεγάλο μονοκύλινδρο χαμηλά. Από τις 3.500 σ.α.λ. και μετά, όμως, κλέβει την παράσταση, με τη δύναμη, τη διάρκεια και φυσικά την ευστροφία του. Η λειτουργία του είναι χαρακτηριστική μονοκύλινδρη αλλά εξαιρετικά πολιτισμένη, κάτι που σημαίνει ότι ο κλασικός παλμός του είναι αισθητός σε χέρια και μαρσπιέ, ωστόσο δεν ενοχλεί. 

Το μοτέρ σε βάζει πραγματικά στην πρίζα, ειδικά όταν επιλέξεις την πιο άμεση χαρτογράφηση Sport. Δεν μπορείς να πας αργά, ακόμη και αν στο επιβάλουν, με το πλαίσιο και τις αναρτήσεις να βοηθούν τα μέγιστα σε αυτό, εντός και εκτός των τειχών της πόλης. Η αίσθηση έλλειψης βάρους, το εξαιρετικό ζύγισμα και η αμεσότητα στην αλλαγή κατεύθυνσης είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που σου επιτρέπουν να κινηθείς γρήγορα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με το traction control αλλά και ABS να δίνουν το “παρών” μόνο όταν χρειάζεται πραγματικά.Τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά θα σε αφήσουν να κινηθείς με απόλυτα φυσικό αλλά εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό και σε σφιχτό επαρχιακό στροφιλίκι, όπου μπορείς να κάνεις πλάκα σε όλες τις sport πολυκύλινδρες μοτοσικλέτες. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ